miniinme Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hei! Jeg har fått plass på ullevåll fødeavdeling B og har termin 23.januar! Hadde vært hyggelig å bli kjent med dere andre som skal inn rundt den tiden...hadde vært hyggelig, og kanskje vi møtes på sukehuset;-) Jeg er førstegangs og er 30, fyller 31år 7.januar!! Klem
Bellen Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Hei:) Jeg skal også føde på Ullevål og har termin i januar, 11 dager før deg:) Skulle ikke forundre meg om jeg går litt over tiden så kanskje vi sees der for det? Jeg har fått plass på A-avdelingen og er også førstegangs. Jeg har tenkt å dra med meg mannen min på fødselsforberedende kurs og har fått plass 14.desember. Jeg er 31, men fyller nok 32 før nurket er ute:)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Ullevål på meg også. Avd A. Termin 10. jan. venter nr 4, er 32 år ;o)))
fikk prins 11.01.07 Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Skal på ullevål jeg også...avd A på meg da...har termin 10.januar jeg også...er andre gangen for meg dette da...er 25 år gammel jeg da...har en datter på 2,5 år.........kanskje vi sees på ullevål..hadde vært morsomt det ja.................. =0)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Venter prins 10.01.07=0) Spennende................................................ samme som meg....
fikk prins 11.01.07 Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 ja...da får tiden vise hvem av oss som må først til pers...kanskje det tilogmed blir samme natt eller dag for den saks skyld...spennende..moro med samme dato da.....
fikk prins 11.01.07 Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Jeg ser du venter nummer fire...avlikevel sååå ung...det er jo greit å være ferdig tidlig med barn tenker jeg da...hehe..beundrer kvinner som får mange barn...jobber selv i barnehage så jeg får mange daglig doser med barna kan du si...setter ekstra stoooor pris på datteren min når jeg kommer hjem fra jobb...denne gangen skal vi ha gutt og jeg syntes det er såååååå innmari gøy...vi gleder oss sinnsykt masse da...kan jo hende at jeg også ender opp på fire fem barn....men da må jeg nok få meg en ny jobb skal jeg ha energi og overskudd til mine egne barn...=0)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Jepp venter nr 4.. var tidlig ute.... Eldste blir nå 15 år ;o)) hehehe Denne var ikke planlagt.... Vi var liksom ferdig........... hehehehe
fikk prins 11.01.07 Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Det er ofte sånn det går seg til har jeg intrykk av...jeg er 25 år og har en bror på 6 år nå...mamma og pappa hadde også et uhell..men nå er de også ganske mye eldre enn deg da...jeg syntes det er rart å ha en så liten bror når jeg omtrent kunne vært mor til han selv..men men..hehe...bare kos det da...datteren min og han er som søsken..og det setter jeg stor pris på.... man alt i alt,,det er jo så koselig å få en atpåklatt da... =0)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Har og fått plass på barsel B på Ullevål. Har termin 1 januar og dette er vår første... Jeg er 27... Har vært der på føden en gang...hadde kjent så lite liv der...de er herlige der altså...
Tess/ januargutt Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 jeg har termin 9 januar og skal på føde B. Jeg møtte også kjempe hyggelige folk da jeg var innom der for noen uker siden pga smerter. Er andre mann for meg, så jeg håper han kommer litt tidligere. Gikk ni dager over med datteren min
Minmai Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Har UL-termin 27. desember, menstemin 2. januar, og har plass på føde B. Lå der i 3 døgn før fødselen kom igang forrige gang, og alle var blide og hyggelige og hjelpsomme, selv om de hadde det utrolig travelt. Det var i mai 2003, og første gang det sto i avisen om hvor fullt det var på fødeavd. på Ullevål.
miniinme Skrevet 3. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 3. november 2006 hei alle som svarte på innlegget mitt igår....takk. Jeg håper å treffe på noen av dere på sykehuset,det hadde vært hyggelig!!!! Jeg ble helt bortre igår jeg,så jeg fikk ikke fulgt trådens utvikling:-( Så det komiske opp i det hele var at jeg faktisk ble sendt til ullevåll og avd . B igår kveld, dette pga at jeg følte meg plutselig helt elendig...kvalm, pulsen galloperte, kaldsvetttet...følte for å svime av. Men det var visst ikke noe farlig, de sjekket meg grundig, og legen kom frem til at dette var pga at livmoren var sblitt så stor at den i noen posisjoner kunne klemme på blod tilførselen til hjerte...derfor ble jeg så dårlig! Merkelig greier, mye jeg oikke visste om med det å være gravid;-) Noen andre som har opplevd dette???
miniinme Skrevet 3. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 3. november 2006 en annen ting,hva er forskjellen mellom avd. A og B?? Om det er noe forskjell??
Tess/ januargutt Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 Tror ikke det er noen annen forskjell enn at de ligger i forskjellige etasjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå