Gå til innhold

Da var legetimen endelig overstått *puste letta ut*


lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme igjen.

Fytti rakkern for en go og ålreit lege jeg har. Måtte bare sette inn litt skryt.

Vet det er mange osm har problemer med sin egen fastlege.

Satt inne hos han i hele 50 min og snakket.

Går rett på kaka jeg.

Han tror det er noe hormonelt. En ustabil balanse, og for mye produksjon av noe, og for lite av annet.

Han ringte inn Ullevål og sa at han straks skulle til å fakse over en rekvisisjon, og at denne skulle ah høy prioritet :)

Jeg skal på full utredning i løpet av to uker!

Får hjelp for problemene, og som han sa: Jeg gir meg ikke før dere er i boks med alle barna dere skal a.

Var å utrolig godt å høre!!

Han var veldig optimistisk, og mente at jeg skulle nok være mamma iløpet av et års tid :) :) :)

 

Sitter her å smiler fra øre til øre. Dette var supre nyheter!

Skal inn på spesialen med gyn. eksperter og hele pakka.

 

Alt så greit ut med aborten jeg hadde nå (fikk inv. UL) alt var kommet ut, og blødningene burde stoppe om en 4-5 dagrs tid.

 

Så må jeg få si tusen takk til alle deresom har støttet meg. Det har hjulpet kjempegodt på, og jeg er ikke nedfor lengre.

Løfter hodet og kikker mot neste horisont. he he.

Dette skal gå bra til slutt! Og han mente at jeg ville slippe flere aborter. Legene skulle fikse meg.

 

Av sårene jeg hadde i livmora nå, mente han at jeg kunne hatt så mye som 3 egg som hadde festet seg (hjeeeeelp) Ikke rart jeg kjente tegnene tidlig, og har hatt skikkelig ille smerter nå.

Får bare krysse fingrene for at det ikke blir like mange når det endelig klaffer.

Er jo så sinnsykt dyrt med hun i Oslo. ha ha.

 

Kjempemegaklem til alle sammen fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig at du blir tatt så på alvor! Høyrest ut som den legen som alle vil ha, og det fortjener du nå! Og tenk, om ett år er du mamma:)

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

Ja, han er helt super, stiller alltid opp :)

 

Gleder meg som en unge til å bli mamma :P

Til å kunne gå med fosteret lenge nok til en UL,

oppleve hele svangerskapet og føde den lille :)

 

åhh, *drømme seg bort*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt og høyre lioevr!! :) No vart eg i betre humør altså!

 

Og du har jo den mest fantastiske fastlegen EVER, så bra at han tok alt på alvor og at du no får full utreiing. Yes! Det er så bra, og supert og høyre at du skal bli mamma innen eitt år! Hurra hurra!! :) (og kanskje ikkje trillingar då, men...)

 

stoor stooor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da.

 

Kjempefint å høre om en lege som tar deg på alvor.

 

Gleder meg til du kommer inn igjen hit da. Og med bra oppfølging i graviditeten og ordentlig utredning først går det sikker fint ser du.

 

Glad at du føler deg bedre og får hjelp nå da.

Klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det er leger som tar pasientene sine på alvor! Og supert at du har det godt! Lykke til videre, skal se du snart er tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...