Gå til innhold

Da var legetimen endelig overstått *puste letta ut*

Anbefalte innlegg

Da var jeg hjemme igjen.

Fytti rakkern for en go og ålreit lege jeg har. Måtte bare sette inn litt skryt.

Vet det er mange osm har problemer med sin egen fastlege.

Satt inne hos han i hele 50 min og snakket.

Går rett på kaka jeg.

Han tror det er noe hormonelt. En ustabil balanse, og for mye produksjon av noe, og for lite av annet.

Han ringte inn Ullevål og sa at han straks skulle til å fakse over en rekvisisjon, og at denne skulle ah høy prioritet :)

Jeg skal på full utredning i løpet av to uker!

Får hjelp for problemene, og som han sa: Jeg gir meg ikke før dere er i boks med alle barna dere skal a.

Var å utrolig godt å høre!!

Han var veldig optimistisk, og mente at jeg skulle nok være mamma iløpet av et års tid :) :) :)

Sitter her å smiler fra øre til øre. Dette var supre nyheter!

Skal inn på spesialen med gyn. eksperter og hele pakka.

Alt så greit ut med aborten jeg hadde nå (fikk inv. UL) alt var kommet ut, og blødningene burde stoppe om en 4-5 dagrs tid.

Så må jeg få si tusen takk til alle deresom har støttet meg. Det har hjulpet kjempegodt på, og jeg er ikke nedfor lengre.

Løfter hodet og kikker mot neste horisont. he he.

Dette skal gå bra til slutt! Og han mente at jeg ville slippe flere aborter. Legene skulle fikse meg.

Av sårene jeg hadde i livmora nå, mente han at jeg kunne hatt så mye som 3 egg som hadde festet seg (hjeeeeelp) Ikke rart jeg kjente tegnene tidlig, og har hatt skikkelig ille smerter nå.

Får bare krysse fingrene for at det ikke blir like mange når det endelig klaffer.

Er jo så sinnsykt dyrt med hun i Oslo. ha ha.

Kjempemegaklem til alle sammen fra meg :)

Fortsetter under...

Så bra! Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne! Og supre nyheter du fikk!!

Jeg må ta av meg hatten for legen din! Det er en super lege du må ha ja! Men det er vel egentlig slik vi alle forventer at legene skal være, men få som er.. Du er heldig!

Nå må du bare slappe av og kose deg, så skal du se at du blir mamma i løpet av 2007!!!!!!!!!!!! =)=)=)=)=)=)=)

jah :)

Takker hannah :) :)

Gleder meg ordentlig til å komme igang med dette og få en løsning.

Blir sikekrt noen litt skumle tester osv, men skal prøve å smile hele tiden.

Nå blir det jo baby på oss etterhvert!!

*juble*

jah :) glise

Jeg er så positiv nå som det bare går ann å bli.

Jeg blir mamma en gang, og gleder meg som bare det!

Sitter å drømmer konstant. he hehe

Hvordan står det til med deg ennå? skulle du teste til helga?

Annonse

Så flott at du har en så dyktig lege!!

Og så godt at det virker som du er litt mer ovenpå igjen nå...

Det er tøffe dager etter å ha mistet, og det er veldig bra du ser fremover :o)

Masse lykke til fremover!!!!!!!

Ta vare på hverandre!!!

Vi får bare fortsette å jobbe for godene alle sammen :)

Prøvetide3n er jo ikke heeelt å forakte heller. glise

Mye lettere å få med seg sambo tidlig til sengs, få kos på magen og mer oppmerksomhet. he he he

Så flott at du får hjelp nå :o) Synes du tar det kjempe brajeg ! Skulle ønske jeg var like positiv som deg. Forresten, gidder du å sende han legen din til Tønsberg når du er ferdig med han?

Kunne sårt trengt han her.

Klem fra

He he he Vetlis.

Skulle gjerne sendt han over, men akkurat nå trengerjeg han litt til selv :P Man har lov til å bytte fastlege så mange ganger man bare vil. Er bare å lete til man finner en som tar deg særiøst.

Jeg er happy nå, fordi jeg vet jeg får hjelp.

En abort er selvfølgelig alltid slitsom og tung og jeg har absolutt ikke hatt det bra. Eneste som får frem smilet nå er viten om at alt sammen løser seg til slutt.

Lykke til lille :)

klem fra

For en fantastisk lege!!! Så deilig det må være å komme ett sted og bli tatt på alvor! Masse lykke til med utredninga di xxxxxxxxxxx for at du får fikset problemet raskt og får spiren din på plass snarest, det fortjener du!!

Klemmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Hei liovr!

Følger litt ekstra med på deg ettersom vi tok følge tilbake til BG i september. Så fint at du blir tatt på alvor av legen. Føler at jeg ikke ble tatt på alvor da jeg har nevnt problemet med mine sykluser. Hold oss oppdatert på utredninga di og stå på!!!!

:)

Du skal se nå at du får det vakreste barnet i hele verden du.

Når bare du er fikset;)

nå har jeg vært spent hele dagen på hvordan det skulle gå på legebesøket ditt:)

Godt å høre at du har så bra lege:)

Ja, all skryt til legen. Absolutt! he he

Og han er bare min. ha ha.

Det hjalp iallefall godt på humøret å få den praten.

Slapp å forlange noe som helst, han bare styrte skuta rett på hjelpen jeg trenger :)

Takker igjen for all støtte jenter. Dere har fått meg hel gjennom masse oppturer og nedturer! Takk

Krysser fingrene masse for dere alle sammen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Leste dette gledelige innlegget på jobb men hadde ikke sjans til å kommentere, men det har jeg NÅ:

JIPPI!!!! Åh, det var så gøy å høre at du har blitt så godt mottatt og tatt hånd om i dag! Og så så gode nyheter midt oppi det hele! Veldig, veldig, veldig glad på dine vegne i kveld!

Mange klemmer!!!

Jah, endelig kan jeg purte litt ut og slappe av.

Nå ordner det seg iallefall, og jeg blir fiksa.

Legen min blei nesten litt furt, fordi jeg ikke hadde kommet å snakket med han om SA tidligere. Og han sperret opp øynene når jeg fortalte at det var jenter her inne som ikke fikk hjelp, selv om de hadde hatt flere ufrivillige aborter.

Så bytt fastlege jenter, dere som ikke er fornøyde.

Er enkelt, og bare noen tastetrykk på nettet :)

Saa godt at du fikk ordentlig behandling. Puh.... Jammen godt aa hoere at du ble tatt paa alvor og ikke minst at du blir forstaatt og at legen faar deg til aa kjenne at her er hjelp paa vei. Det maa vaere utrolig godt for deg, og det gir helt sikkert et skifte i humoer og et nytt fokus. Lykke, lykke til igjen

Så godt å høre! Går det an å spørre hvor gammel du er og om du har barn fra før?

Jeg har også mistet, men fikk inntrykk av at de ikke ville undersøke noe mer før jeg hadde prøvd en stund igjen. Skulle ønske noen av legene jeg hadde vært i kontakt med hadde gjort noe slik du opplevde. Jeg vil jo bare gjøre noe!

Har på følelsen at det er noe kluss med hormonene mine også. Var hos en gyn før jeg ble gravid, men han var så rar og sa ikke hva han testet meg for og hvordan svarene så ut. Etter to besøk hos han fant jeg ut at dit ville jeg ikke igjen. Så ble jeg gravid og mistet. Og nå er jeg liksom tilbake på null.

Føler jeg ikke kan mase så mye, for det er jo ikke så uvanlig å miste, og noen folk går jo over et år (slik jeg gjorde) før de blir gravide. Så jeg venter liksom bare på at jeg kan ta kontakt med en lege/gyn og få hjelp til å finne ut av mere, uten å føle at jeg er hysterisk eller masete.

Dette var kjempepositiv lesning! :-) Har fulgt med deg lenge,og synes det er så fælt at du må oppleve så masse vonde ting,men ble skikkelig glad nå da! Håper virkelig at dette går din vei nå,det har du virkelig fortjent:-)

Du må holde oss oppdaterte,er veldig spent på hva de kan gjøre for deg!

Krysser alt jeg har for at dette er siste gangen du havner tilbake her!(selv om det er koselig her inne da,men man blir jo ganske deprimert etterhvert:-)

God varm klem fra

Hei du!

Veldig bra at du har slik en super lege! Vil du dele? Hehe..

Det som har skjedd og skjer er fryktelig trist og urettferdig. Men nå vet du hvertfall at du blir tatt på alvor, at du endelig får hjelp! Og herlighet, bare tanken på at dette komme til å klaffe på en eller annen måte må jo være utrolig betryggende!

Pass litt ekstra godt på deg selv i helga slik at du får hvilt litt før den store innsatsen!

Hols oss oppdatert:-)

Klemmer fra Lilli

Å så bra at du har en slik lege!!!! Gratulerer for jeg nesten si - gode fatsleger er kanskje som kjærester; man må kysse mange frosker, før man man finner prinsen!!!

Så deilig at du slipper å gå ut på leting etter en god lege som både lytter og handler - det er jo kjipt uansett, men spesielt ille når man befinner seg i en uviss situasjon.

Ojojojoj merker at jeg ble litt letta i kroppen over denne gode nyheten liover:)

Stor kjempegoklem fra den lille tanta di!

Så flott å høre:)

Endelig fikk du noen positive tilbakemeldinger fra legen din!

Dette skal nok gå bra skal du se! Husk å være sterk nå under utredningen og så skal du se at du sitter med et barn i armene helt putselig:)

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at ventetiden ikke blir for lang!

Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...