Gå til innhold

Syns det er så mange som blir gravid på første forsøk!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. er helt enig. Har hørt om alt for mange tilfeller av det. 4 som jeg kjenner klarte det på 1 pp, det er så urettferdig!!!!!!

Krysser fingrene mine for oss.....

Ja jeg har på følelsen av at det er litt sånn enten eller.... Er selvsagt veldig glad på deres vegne om det klaffer på første forsøk - men litt underlig at det skal være SÅ stor forskjell.... Kjenner en som kan planlegge akkurat når hun vil ha barn. Hun slutter på pille - 1. forsøk blir hun gravid, så begynner hun på pillen igjen.har funket 3 ganger.... Det verste er at hun ikke kan forstå at det ikke går like raskt med alle andre....

Dobbeltsukk...

hei...så synd du føler vi sniker i køen...for jeg vil ikke noe annet enn at dere som sliter skal blir gravide...mener det med hele hjertet...synes ingen skal slite med en så fantastisk ting..det er jo utrolig i heletatt at man kan få barn...men såååå synd at det tar lenger tid med noen...jeg ble gravid på 1 forsøk etter år med planlegging...så alt var tilrettelagt og vi var klare...jeg trodde det ville ta myyyye lengere tid..men vi var heldige der..

*BLI GRAVIDE* *ØNSKER* *håper*

her er dobbelt babystøv ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************lykke til***************************************************************************************************************************************************** det ble mye..hehe...skal tenke på dere...og jeg skal krysse fingrene på at dere blir gravide...xxxxx....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...