Gå til innhold

legger inn en ny "skryte-tråd" her - håper den vil holde seg oppe lengre enn den forrige.

Gjest

Anbefalte innlegg

her er en ny positiv og superflott skryte-tråd for oss her på bim - da det er viktig å holde hverdagen så positiv som mulig, og ikke bruke tid å energi på å irritere seg eller stresse seg opp over små uviktige ting.

dette er jo selvklart noe vi alle gjør, så derfor er det flott med en positiv tråd - som ingen kan irritere seg over! :)

så jeg oppfordrer dere jenter til å hive dere på, å gi en liten skryt å klapp på ryggen til noen dere synes fortjener det.

kos dere! :)

vil med smme anledning skryte over alle de unge mødrene og mommende mødre - som er såpass tøff at de velger å beholde sitt frø imagen når streken vises.

er altfor mange mennesker her i verden som tar abort, å så glad for at det finnes så mange fornuftige unge folk her i norge!

Fortsetter under...

Vil skryte av alle de innpå her som er ekte og helt seg selv... Mange her er gode å ha når man lurer på noe. Når man spør om noe så er det godt at noen vil svare personen uansett nick og popularitet innpå her. Lykke til alle sammen. Særlig Chanzei som jeg har fått god kontakt med, som sier ifra uansett hva det gjelder...

Klemmer

Nammen.. :o) Den hadde jeg ikke forventa! *smiiiiiiler*

Vil skryte av alle her inne jeg.. fordi de er noen fantastiske mennesker, som kommer til å bli superdupegode mammaer!

Sender en klem til Lallawish og Lapez, fordi dere er den dere er :o)

Halleluja!!

Jeg vil skryte av alle som er i begynnelsen av svangerskapet og sliter med morgenkvalme og likevel er ute i jobb og skole.. Orker bare ikke det jeg:S Og så må jeg skryte litt av alle med et lite frø inni magen sin. Er stort bare DET! OG alle som har vært gjennom en fødsel.. Det skal utrolige krefter til!

Og alle som alltid har et godt svar til alle de gode spørsmålene her (Har sluppet å lage tråd, fordi det alltid er en tråd som omfatter det jeg lurer på allerede! takk!:) ) Så.. Egentlig alle inne på BIM:) Dere er flotte jenter alle sammen!:D

Jeg vil gi skryt til 87_jenta og lille Nora Sofie<3

Har vel aldri skrevet noe med henne, men har lest innlegg hvor andre har gjort det: Fordi jeg syns hun virker så gjennomsnill og fordi hun alltid svarer når noen spør henne om noe! Ydmyk og hyggelig mot alle! Så ta det til deg mamma'n til Nora Sofie :o)

Annonse

Neimen...det var da utrolig hyggelig sagt FødtMedEnPilleiPanna !!! Vet du at nå reddet du virkelig kvelden min!!!!! Helgen har virkelig vært et slit å komme igjennom men nå ble jeg så glad og rørt! TUSEN TAKK!!! sender masse skryt til deg jeg ;) (og en STOR klem!)

også til lenej som har startet en hyggelig tråd!! Også vil jeg skryt til Lykke, min gode venninne :-D for at hun alltid er der for meg!!

og vet dere hva nå tør jeg ikke nevne fler for da bare glemmer jeg noen og det er jo så trist! Men alle dere her inne på Ung og Gravid og på Ung mor på dib ;)

klemmer til alle!

jeg vil også skryte av 87_jenta. for du inspirerer meg virkelig! er flott å se at unge jenter også kan ta kjempeansvar, og stå i mot både fordommer og vanskeligheter på en så flott måte!

du er som nevnt tidligere utrolig ydmyk uten å la deg knekke av janteloven. det liker jeg!

Når jeg tenker på hva du går igjennom hver eneste dag, så får jeg styrke selv!

takk for det:)

og ellers alle andre jentene her inne da, dere er jo så flotte!

kan legge inn skryteinnlegg her etterhvert jeg, som jeg kommer på ting jeg vil si:)

oi oi TUSEN TAKK VinterSol!!! SÅ glad jeg ble nå :)) blir seriøst like rørt hver gang noen snakker om meg her. hihi.

Sender litt skryt tilbake til deg jeg da, jeg er sikker på at det kommer til å gå bra med lille spiren din!! Lykke til og klem til deg!

og.. i dag vil jeg skryte av rosamor, som fremdeles holder koken her inne, til tross for en periode med hets og personforfølgelse og jeg vet ikke hva..

alltid tid til å svare på innlegg her! brabrabra!!

Annonse

jeg vil sende skryt til Magica jeg. (Hun er vel neppe her på ung & gravid men) Hun er ei flott dame, med gode holdninger, hun er klok, vennelig, og hun er ikke hysterisk. Det liker jeg=)

forsett å vær den du er. du er FLOTT!

jeg vil benytte denne sjangsen til å gi skryt til min mor..

hun kan jo ikke se dette da men vil gjøre det uansett :)

hun har siden min far flyttet ut for maaange år siden slitt økonomisk og hun sliter og gjør alt for sine 4 barn..

meg inkludert,selv om jeg klarer meg selv nå..

hun har måttet flytte to ganger på 1år og nå bor hun pluss 3 unger sammen i en leilighet med 2 soverom..

er nesten på gråten her,men hun fortjener all ros og støtte hun kan få...

alle burde ha en mamma som min,og alle burde støtte og være glade i mamman sin..

skulle ønske hun fikk en opptur snart..

bortsett fra et barnebarn da :D

er glad i mamman min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...