Gå til innhold

Noen andre på Nordstrand med barn under ett år?

Anbefalte innlegg

Vi har bodd i Oslo i mange år, men har nettopp flyttet til Nordstrand og vil gjerne bli kjent med andre i nærheten som har barn på samme alder! Har en sønn på 7 måneder. Kjekt om vi kunne møttes og gått turer, tatt en kaffe på Sæter, tatt trikken til byen sammen eller slikt noe!

Fortsetter under...

Jeg bor ikke på Nordstrand men i samme bydel... :-) Ekeberg... Har en gutt på 15 mnd... Jeg jobber men har fri i helgene for det meste... Duger det...? :-)

Hehe, klart det duger :-)

I helgene pleier vi ofte å bli opptatt med kjedelige ting da, men... "alt" skal liksom gjøres i helgene (vi har en del oppussingsprosjekter på gang kan du si). Men vi kunne jo prøvd oss på et lite Nordstrand-Ekeberg-DIB-treff neste søndag? Forslag til sted, så kan jeg poste en melding på DIB-treff og se om noen flere vil leke med oss?

Vi i juli-klubben bruker å treffes hver onsdag. Startet med kafe-besøk, men nå treffes vi hjemme hos hverandre. Om du har lyst til å ta en tur, så er du velkommen! Vet ikke helt hva som er planen for neste onsdag, så ta en titt på juli-klubb-sidene... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...