Gå til innhold

Stakkers lille magen min... ;-)

Anbefalte innlegg

Egentlig er jeg fulltidsstudent, men når det trengs jobber jeg litt som vikar på skolen, noe jeg har takket nei til en tid nå fordi jeg har vært dårlig og skulle ta det med ro. I dag sa jeg imidlertid ja, og nå er jeg helt ferdig i magen. Er 8+6 (tredjegangs) og magen er jo litt større, men ikke verre enn at jeg får på buksen, så hadde på den med belte og greier og kunne jo ikke åpne opp i løpet av dagen heller. I tillegg var det basar i regi av barnehagen etterpå så på slutten gjorde det faktisk fysisk vondt i magen å sitte fordi den klemte sånn på magen :-( Nå er jeg heldigvis hjemme og har fått en myk delig kosebukse på. Tror jaggu jeg må slepe frem mammabuksene nå jeg, dette går ikke lenger... Og jeg som skulle vente til uke 12, haha...liksom...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6935570-stakkers-lille-magen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe!!!!

kjenner problemet!!

med at bukser strammer!!!

for det meste går jeg å i jogge bukser hjemme......

men ikke ute, for de er ikke mye fine....

så var faktisk å så på bukser i dag....som var litt større, er liksom for liten mage til mamma bukser å for stor til vanlige bukser!!!

hehe, søtt!!! er 8+5

Ja, er kun to bukser jeg får på meg også ;-) Kjøpte dem i sommer og da med tanke på at jeg kanskej skulle ha litt å vokse i, men nå kniper det vist hardt likevel, egentlig er de vel et nummer for store, meeeeen... hehe... Likevel føles mammabukse litt drøyt da, de er jo altfor stor igjen. Kjipt det der med akkurat den overgangsfasen melleom vanlig mage og ordentlig gravidmage.

Jeg kjøpte noen fine bukser på BIK BOK her om dagen. De er lave i livet og strechy. Deilige å gå med og sitte med:) En olabukse og en brun bukse. Kjøpte også tights til å ha under sånn lang "kjole". Kjøpte en i medium og en i large. Hun som jobbet der sa at en kollega hadde brukt olabuksa i large hele svangerskapet...og hun ventet tvillinger. (sikkert ganske tynn da..) Men tror jeg kan gjøre det også..Håper;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...