Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hva kan det være... Ser ikke der selv.. Ja det er de nedre leppene jeg tenker på... Er hoven der også... Noen som vet hva det kan være?? Kansje høre med mannen senere å høre om han kan se men fy så flaut da gitt... Føler ingen klymper eller utvekst av noe slag der... Bare mega ømt.... Signerer anonym denne gangen... )
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Har hatt det som deg.... men d har gikk over igjen etter soppkur. Vet ikke om det hadde noe med saken å gjøre. Er visst helt normalt at de blir store og ømme, og er visst bra at de fylles med ekstra blod når ungen skal ut:-) Men vet at d er plagsomt...:-/
frøken bibelstripp Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 hei hei.. jeg har akkuratt gått gjennom dette selv.. og det er begynnelse på sopp.. bare kjøp deg en canesten kur i morra, så går det fort over.. lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Hei hei! Jeg har akkurat det samme problemet, men det trenger ikke være sopp. Jeg var hos legen i dag og han tok en kikk og en test(sopp) og det har jeg ikke! Min urinprøve ble derimot sendt til ullevål, da det var litt blod i den, men det er vist vanlig nærme fødesel...håpehåpe! Det samme har jeg hørt venninner si når det gjelder å hovne opp... Har du lenge til teremin da? Lykke til!
ballong Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Høres mer ut som du er hoven...mange blir det på slutten pga hodet til barnet presser på blodårer.Jeg var hoven sist gang den siste mnden.
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Jeg har vondt i dag på de leppene;O) Blir slik på slutten gjerne,eller du kan kjenne det ved en evt bekkenløsning.... Så nå er jeg klar til mer vondter!!!;O) er over terminen! Lykke til!)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Vet det ikke er sopp siden jeg har hatt det mange ganger før... Har bekkenløsning kan kansje ha noe med det å gjøre... Er 34+2 i dag... Mulig det er presset ned over som gjør det siden jenta ligger langt nede i bekken... Takker for alle gode svar... Godt å ha dere å spørre... Hilsen hoved innlegger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå