Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Det hele begynte inatt når hun skulle få prøve Hipp sin mme. Spiste med god appetit hele flaska og sovna godt. Våkna etter 2 timer av at jenta spyr i vugga si. Årntli spying, med gul galle. Stelte henne, og fikk lagt hu igjen. Hun våkna ut på morran, å når jeg kom inn til henne hadde hun spydd igjen! Siden har det gått greit, litt gulping i løpet av dagen men ikke mer enn normalt. Så spydde hun igjen på stellebordet isted!! Hva skjer?? Hun har hatt treg mage de siste 2-3 dagene så hun har fått litt malt i melka og litt sviskesaft, kan dette ha utløst noe, eller er det mme`n?? Synes hun har vært litt slappere enn vanlig idag, men hun får jo ikke beholde stort av maten så det er kanskje ikke så rart? Hva skal jeg gjøre?? Ps. hun er 7 uker!
3tettesmå Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Jeg syns du skal ringe legevakt for en sikkerhets skyld. Det er sikkert ikke noe farlig, men greit å få en vurdering når babyen er så liten. God bedring og klem til deg
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 Vi har ringt legevakta og tar oss en tur for sikkerhets skyld!
3tettesmå Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Det var fornuftig! Ønsker dere lykke til og håper det går bra med jenta di:-) klem
Libido- Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Mange barn reagerer på mme, mest sannsynlig pga. jern innholdet. Er utrolig mange som får skikkelig oppkast av nan2. Det er mer jern i den enn i 1. Kanskje det var mer jern i mme du prøvde enn i mm din. Prøv en annen type mme neste gang. F.eks colette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå