Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 har et barn på 2 år et på 3 mnd.har lust på en til nå..er jeg gal?hehe
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 jepp... he he.. neida.. hver sin lyst... ) koslig at det er på den måten dah....
Luca Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Jeg har ei på 2 år og ei på 9 mnd, og jeg skulle vært rimelig gal om jeg hadde gått på en til nå ja:-) Stor stas nå, men det er det siste jeg tenker på med flere så lenge de er så tett....
mamma.com Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Skjønner deg godt! Har bare en, jeg da, på snart 9mnd, men har SÅ lyst på flere, helst med en gang. Men jeg har ikke fått igjen mensen ennå...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Sett igang =0). Vi hadde lyst på en til med en gang hun kom ut vi som bare ville ha 1 =0). Har nå funnet ut att jeg trenger å begynne å jobbe litt først. Merker jeg savner det, gå hjemme 2 år i strekk hadde jeg blitt litt gal tror jeg, men skjer det så er jo det bare kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå