Gjest Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 ...kom nettopp fra 2.trimester ) Jeg er 28+0 i dag, så da var dette min endelige plass! Håper å bli litt "kjent" med noen her da, er spennende å følge hverandre gjennom siste delen av ferden!
Prins&Prinsessa Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Hei! VELKOMMEN HIT :) Er det ikke deilig å væer i siste trimester? Er snart ferig jeg da, heldigvis. Men får ha lykke til på ferden din videre :)
selfangerkjerringa Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 velkommen etter, pilleipanna!!
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 hei og velkommen:) har kunn bodd her 1 uke selv ettersom jeg er i uke 29 nå.. hvordan står det til med deg og magen da? tenk nå er det ikke lenge igjen til vi får se babissene våre:) syns nå 2-trimester gikk veldig fort jeg da så lurer på om 3 går like fort:P hehe lykke til *klem*
Gjest Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 hei lille pilln! velkommen hit! jeg stikker oxo om forhåpentligvis ikke så lenge.. men håper du får det fint her, jeg har hatt det kjempeflott her på 3 trim..
Gjest Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Joo, det er kjempedeilig å være på siste trimester - og hei igjen Ka-Ping ) Det står bra til med meg og magen, MEN jeg kjenner ganske lite liv. Så jeg og spesielt sambo tenker litt på det, har vært til jordmor og lege med ul i går/forgårs. Ting ser heldigvis greit ut til nå, hjertet slår fint, og måla ser greie ut. Men skal tilbake til ul til onsdag for å se hvordan han har vokst den siste uken (at han ikke har vokst for lite, som kan være grunn til lite spark). I tillegg skal vi på 3D-ul til mandag, får nok litt mer svar da ) Morkaken min ligger foran på magen min, så dette KAN være grunnen, men det er trygt å vite at de tar dette såpass alvorlig at de ikke bare bruker det som sin eneste begrunnelse. Sånn, det var litt om meg i dag, hehe ;o) Jeg har ihvertfall en følelse av at dette går bra, og jeg føler meg frisk som en fisk selv, som jeg har gjort hele veien! Utrolig gøy og allerede være på det aller siste forumet på BiM.
hemmeligvemmelig Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Hei og velkommen hit! Jeg er nesten ferdig her jeg da, men.. hihi Lykke til i 3. trimester!
Gjest Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Takk for lykke-ønskene! Så spennende at dere straks skal føde da! Tipper dere ser frem til det! Hva slags kjønn venter dere, og hva skal de små hete? Lykke til dere oxo )
hemmeligvemmelig Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Gleder meg til å treffe bebisen ja! Og til å ligge på magen! Ah! Vi venter gutt, men har ikke bestemt noe navn enda. Jeg synes 3. trimester har vært kjempefint, litt slitsomt de siste ukene kanskje, men ellers helt topp! Håper du også får det slik
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 hei igjenn:) jeg venter jente ifølge j.m så jeg tenker det blir en liten Leni eller en liten Mikaela eller en liten Lucia. skulle det vise seg og være gutt så blir det nok Samuel:)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Ja, jeg håper det fortsetter like bra, men at det går litt sent... hehe, har så uendelig mye som må ordnes! Vi venter oxo gutt, han skal hete Niklas!
MM med spire Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Kjempe spennende å komme over hit da På begynnelsen av svangerskapet var jeg innom her for å smugtitte, og jeg følte at det bare var sååå lenge til jeg skulle hit... og plutselig er jeg her... (29+4) Venter en liten Henning jeg da... Fødselen blir i desember en eller annen gang ) (opprinnelig termin 17 januar...)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Hei og velkommen hit:) Synes du har så morsomt nick:) Spesielt da jeg leste forklaringen på den:)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #15 Skrevet 2. november 2006 Takk for det, hehe ) mamma mia-79 http://www.barnimagen.com/forum/thread/6916332
Gjest Skrevet 2. november 2006 #16 Skrevet 2. november 2006 Siden foreldrene mine var veldig unge (nettopp fylt 17 og 18 år) og jeg absolutt ikke var planlagt, sa alltid foreldrene mine til meg at jeg ble født med en pille i panna ) Mamma var jo SÅ nøye med p-pillene hver eneste kveld, likevel kom jeg! Så galt kan det gå ;o)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #17 Skrevet 2. november 2006 så gøy å bli flyttet så langt frem da ) jeg gikk selv fra februar-bebi til januar-bebi, veldig gøy når d går den veien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå