Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du! Joda, her er alt bra, eh... eller så bra som det kan være:-)

jeg startet og stikke i går, så jeg skalpå Ul om 7 dager, så da får jeg vel vite når det blir uttak:-)

Er like pessimist denne gangen, selv om jeg prøøøver og få trua:-)

Jeg tener noen ganger at det er sikkert fordi jeg har så negative tanker, at dette ikke har gått tidligere..

Hvordan klarer du og være optimistisk? Har du en oppskrift jeg kan kopiere?? Hihi:-)

Vi drar til Ciconia forresten:-) Så nå at du lurte på hvilken klinikk.

Er ruinert nå, så jeg hååper det kan bli en gledelig jul og at jeg blir gravid:-) Da skal jeg gjerne spise kneippbrød hele jula jeg! :-)

Hvordan går det med deg ellers? :-)

Jeg er ikke videre optimist jeg i allefall. Har møtt veggen så alt for tidlig. Hverdagen min fylles med barn og gravide mødre, og gjør ikke alt så mye letter i og for seg.

jeg er kanskje den som er minst optimistisk her.. Tror alle andre skal lykkes, så det er bra, men tror selv at jeg ikke skal klare det. Ja, snakk om å være optimist..

Ja, det er vel dyrt å være i danmark kan jeg tenke meg. Men har ikke hørt annet enn gode ord derfra, så jeg tror nok dere kan lykkes der. Jeg har litt tro på ass.hatching jeg da.. Det får man jo i danmark har jeg lest.

Så lenge det ligger en spire i magen, er kneippbrød verdens beste mat det, ikke sant.

Tok du lap på Medicus?? skal i gang med siste forsøk der nå, lykkes vi ikke (og det har jeg ingen tro at vi gjør, allikevel om jeg stortrives på Medicus, og synes de er kjempedyktige) så skal vi til Porsgrunn og prøve lykken der.. Det har vi råd til nemlig, kan ikke bruke privat klinikk lengre nå, ettersom vi har div.lån som også må betales..

jeg ser forresten at vi begge skal ruge i uke 46, da må vi være litt mer positive, eller?

Klem

Jeg tok lap på st olavs. Vet du, jeg tror du lykkes nå:-)

Det har vært så lite muntre beskjeder her inne i det siste, så jeg veler å tro at denne gangen klarer du det:-) Jeg har et betalt frys igjen på Medicus, kommer til og ta det i januar om det går skeisen i danmark.

Huff, får håpe jeg slipper det:-) Det blir i såfall det siste forsøket.

(Ehm.. hvis jeg ikke skulle få et innfall i og gå offentlig, men det er jeg for utålmodig til:-)

Ja, nå mååå vi være positive!! :-) Dette må da gå? Vi har såvisst fortjent det!

Klem:-)

Hei Mutya skravlekatt :o) He he. Nei du hadde bytta nick, ja ;o)

Har seriøst vurdert å bytte nick til noe helt annet jeg også. Er jo nesten så det er flaut å "vise seg" her år etter år etter år...........

Kanskje jeg bytter en vakker dag jeg også.

Nei- nå vet jeg det!! Jeg blir gravid ;o) Og da flytter jeg ut herfra ;o)

(Ønsketenkning.........hi hi)

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...