Gå til innhold

Litt om oss her inne!?

♥ FrøkenFryd på tjukken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år har termin 3 februar, 27 uker i dag!!Har samboer og jobber som kokk

Bor litt utenfor Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 26 år, bor i Bærum med samboer og datter som snart blir to. Terminen min er 9. april, og jeg jobber som avdeligsleder i en klesbutikk (barneklær).

Gleder meg til å bli mamma igjen!

Skrevet

jeg er 18(19 i desember), har termin 6 mai, så er vel en stund til :) ellers? har en herlig samboer. er tidsbegrenset ufør, men den lille spiren i magen har gitt meg livet tilbake :)

bor på løten, i hedmark :)

Skrevet

Jeg er 19år og samboer og forlova med en på 24år. Har termin 18 mars :D Jeg jobber ikke, går hjemme og bare ruger og han jobber som selger ;)

Vi bor i Skien

Skrevet

Jeg er snart 26år,har termin 24april, uke 16+5.

Har samboer og har en liten stilling i en klesbutikk og bor i steinkjer.

Skrevet

Jeg er 32 år, venter nr 3, har termin 23 mars. Har samboer og jeg jobber som distriktsleder i Tr.heim.

Skrevet

Hei:) Jeg er 26 år.. blir 27 i morgen:) hehe.. Bor mellom Asker og Drammen.. har termin 26 februar. Er gift, har en sønn på 17 mnd.. Jobber som personalsjef, men er sykemeldt nå...

Skrevet

Jeg er 18, har termin den 12. mars, ble 21 uker på tirsdagen. Har samboer og er student :o)

Skrevet

Jeg er 26 år, er samboer og mamma til ei nydelig frøken på 11 mnd. Jobber i en dagligvare. Venter gutt 30. Mars=)

Skrevet

Jeg er 28 år, gift, har ei jente på 2 år og skal ha nummer to i begynnelsen av mai. Mannen min jobber som ingeniør og jeg er barnevernspedagog. Er langtidssykemeldt pga. bekkenløsning. Vi bor på Nordfjordeid.

Skrevet

Jeg er snart 26 år, er 20 uker på vei (termin 25 mars). Har samboer og en sønn på 20 mnd fra før. Bor utenfor drammen.

Skrevet

Hei...

Jeg er 30år, gift, og har 2 gutter en på 6 år og en på 2 år, venter nr 3, 8 februar..26+2 på vei:). Jobber som frisør, mannen min har reisejobb, er mye alene, men det går bra. Vi er fra og bor i Vennesla utenfor Kristiansand..

Skrevet

Hallo!

Jeg er 29 år, og gift. Bor i Asker og venter mitt første barn i mai, foreløbig termin er 11/5.

Skrevet

Jeg er 28år, har termin 06.feb 2007. Bor i oslo studerer juss :)

Blir godt med en liten pause fra skolen :)

Skrevet

Jeg er 32 år og venter min første 17 mars 2007. Kan nesten ikke vente!! Man tror det er en liten prinsesse, men sikker kan man ikke være før vidunderet kommer ut :) Bor i Oslo hvor jeg jobber som klinisk pedagog.

Skrevet

Jeg er 31 år, termin 11 mars, 22 uker på fredag. Har ei jente på snart 3 år fra før. Er samboer og bor i oslo..

Skrevet

jeg er 19 år, blir 20 i mars. bor i skiptvet... termin 6 feb. 26+4 i dag..

jeg er hjemmeverende!!!

Skrevet

Jeg er 26 år, 27 om 23 dager. Har termin 27.februar. Studerer, men jobber deltid på sykehjem. Holder til med samboer i en leilighet i Oslo:-)

Skrevet

jeg er 24, har termin 15. mars, begynt på min 21. uke nå. har en gutt fra før og er gift med pappaen :) er sykepleier student, går 2. året, og bor i bergen.

Skrevet

jeg er 27 år, har termin 25april. har samboer og har to gutter (egentlig tre). jobber i ambulansen

Skrevet

Jeg er 34 og venter gutt nr to 28 februar. Er samboer og jobber i PU bolig.

Skrevet

Jeg er 21 år,har termin 3 mai. Har samboer og jobber 100 % som konsulent. Nettopp kjøpt oss stor fin leilighet på sotra rett utenfor Bergen.

Skrevet

Jeg er 24 år gammel, har termin den 12/2, venter en liten guttetass. Har og en stor guttetass som blir fem år i februar. Er samboer med verdens beste mann. Jobber som hjelpepleier på sykehjem. Bor i Bergen Vest!

Skrevet

Jeg er 28 år, to barn (gutt 9 år og jente 7 år) og venter en jente til 21.mars. Er samboer og jobber som resepsjonist (+regnskap o.l.).

Bor i fana i Bergen.

Skrevet

Jeg er 33år, selvstendig næringsdrivende som frisør. Gift og bor i Hedmark.Vi har ei datter på 10år og venter gutt 02.02.07.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...