Gå til innhold

Synlig mage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt var dere på vei da dere fikk synlig mage?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var ni ti uker på vei. . emn så skal de sies at jeg har en del vann i kroppen og.. når jeg sitter ser det ut som fett, men kulen er meget synlig når jeg står :)

Skrevet

Jeg var 14+3 ca. Imorgen er jeg 16 fullgåtte og magen er stor. Føler nesten det er litt flaut, for ingen tror meg når jeg sier hvor "kort" jeg har kommet. Likevel er det så koselig og så vikrelighetsbekreftende at magen har kommet. Begynner virkelig å kose meg med å være gravid nå. Formen er bedre og alt. Jeg hadde ikke regnet med å få mage før om tre-fire uker. Syns alle sier de får mage når de er i uke 20 osv. Not me!!!

Skrevet

Jeg er i uke 20 og har god mage. Den kom frem sånn skikkelig for en mnd siden, før det var det mest hengemage, haha=)

Skrevet

jeg var vel 8-10 uker.. dikk mage ganske fort og jeg hører at det er mange som sier at jeg er stor nå, men jeg vet ikke jeg.. jeg blir jo sikkert stør.. men det er jo koselig da=) men det med mage varier veldig.. tanten min var like stor som meg da hun fødte som jeg var i uk 23!! så variasjonene er store

Skrevet

Jeg er i uke 22, og det er først de siste to ukene jeg har begynt å få gravidmage. Men folk som ikke vet at jeg er gravid, ser det ikke så godt enda... Ingen som tør spørre iallfall;)

Skrevet

Fikk vel det i uke 8-9 tenker jeg!! Hadde ikke anelse om at jeg kom til å sprette ut så fort!!!

Skrevet

Jeg er i min 14. uke, og det syns jo litt, men ikke noe voldsomt. Men jeg vet jo, og ser jo, at kulen er der, selv om det ikke er noen "utenforstående" som har spurt enda. Bare venner og kollegaer+familie som veit det..

De som veit om graviditeten sier alltid at "den syns jo ikke", og det er egentlig litt irriterende :(

MEN (nå sier jeg sikkert mot meg selv)..... Jo lenger jeg kan holde meg liten, jo bedre er det spør du meg. Da holder jeg kanskje min egen fasong så lenge jeg kan. Er liten av vekst og er egentlig fornøyd med det. Er vel ikke no mål i seg selv å bli så himla stor.

Skrevet

Da jeg var ca 14 uker. Nå er jeg 19+4 og det syns kjempegodt. stor og rund mage.

Skrevet

Det kan du se selv: www.laprincessanuestra.piczo.com

Skrevet

Tror ikke jeg så ordentlig gravid ut før nærmere uke 19/20 jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...