Krin Skrevet 12. november 2006 Forfatter #26 Skrevet 12. november 2006 Så spennende det blir vi krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Leit at du har fått trøbbel ang jobben. Du har ikke godt av det. Må si jeg synes det er rart at du ikke kan få litt forståelse. Det må jo være bedre for arbeidsplassen og være litt fleksibel en at du blit sykemeldt. Og de skulle jo være glad for at du er så åpen om dette. Du får prøve å kommet deg til en flink revmatolog. Har ikke oversikt over noen der du bor. Du burde oxo ringe til Lillehammer Revmatismesykehus og prøvd å kommet med på en ukes kurs om lupus nå til våren, det blir jo ikke så lett til høsten med en liten baby for det satser vi på nå ikke sant.....Dette kurset regnes som et sykehus opphold og du betaler ingen ting kan til og med få dekket transport dit. Dette er å anbefale du lærer mye og blir kjent med mange med den samme diagnose. Kursholderne er fantastiske. Kunne faktisk tenkt å gjøre dette selv igjen jeg var der i 1999 og hadde kurs nr 2 2004 ( dette dreier seg egentlig mere om selvutvikling og å greie å leve med Lupus). Det er mulig på kurs 1 og få med seg ektefelle men han må da betale 200 kr per dag. Det gjorde ikke jeg sist gang men tror mannen min hadde hatt godt av å snakke med andre som oxo lever sammen med en med lupus. Varme klemmer fra
Krin Skrevet 12. november 2006 Forfatter #27 Skrevet 12. november 2006 Er ikke så stø på geografi men hvis du ikke bor så veldig langt fra Drammen ville jeg anbefalt deg og be om henvisning til Buskerud Sentralsykehus. Der er det en revm. Som heter Cecilie Kaufmann hun har jeg gått til i seks år og hun er kjempeflink. Det er flere leger der som jeg har hørt gode ting om men jeg har ikke personlig vært hos noen av dem. Nattinatt
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. november 2006 #29 Skrevet 13. november 2006 Legen min sendte til Lillehammer han, håper de er flinke der også :-)
Krin Skrevet 14. november 2006 Forfatter #30 Skrevet 14. november 2006 Der er de kjempeflinke har jeg hørt. Har vært der to ganger selv oxo i forbindelse med kursene jeg har vært på der. Da må alle innom lege det fordi vi blir regnet som inneliggende den uken du er der. Det har jo vært veldig overfladisk for meg men det er jo fordi jeg har egen lege som har full oppfølging på meg. Har ikke hørt andre klage :-)))
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 14. november 2006 #31 Skrevet 14. november 2006 Så bra da. Det er betryggende å vite at jeg skal til spesialist som da kan veilede meg litt mere :-) Angående det seminaret/kurset du nevnte ovenfor her så har jeg tenkt å hive meg på det. Vet du om det er påmelding på dette, eller er det bare å møte opp? Klæm
Krin Skrevet 14. november 2006 Forfatter #32 Skrevet 14. november 2006 Du må hendvende deg til Lærings og mestringsavd. der får du søknadspapirer du må fylle ut og du må ha legeærklæring. Tror du får med en som bare skal fylles ut av lege/spesialist (det er jeg ikke sikker på). Tror ikke dette er noe problem. Er ikke sikker på om de har venteliste men håper ikke det. Mai er jo en fin mnd å være der. Første gang jeg var der fikk jeg vært mye rundt og sett Lillehammer. Hadde bare kjørt forbi der tidligere. Og det er mye mere koselig når det ikke er kaldt. Skal ringe selv oxo tror jeg. Kanskje vi møtes der...... Begge med voksende mager hihi.... Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå