Gå til innhold

Synlig mage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha, i går syns jeg at en kunne se det på meg , og mannen min også. men det kan jo overhodet ikke stemme, er bare 6+0 i dag.

Det som var så rart er at magen har fått en litt sånn "spiss" på en måte..det har den ikke vært før.

 

Men kanskje er det fordi jeg ikke underbevisst forsøker å holde magen inne lenger? ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått synlig mage! Men nå var ikke magen helt flat heller før jeg ble gravid, men det er en tydelig liten kul på den nå! :) Kjempegøy! Men jeg er bare 7+3....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!!!

jeg er 8+5 på vei å jeg har fått det jeg kaller en annerledes mage!!!!!

helt nederst, under navlen, der det før var flatt, ..der er det kommet en skrå "bakke" utover....hehe

er skikkelig gøy!!!!!!!!

så buksene passer nesten ikke lenger ....bare peg av den lille bulken!!!!

å det syns jeg er kjempe gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er synlig større nå (uke 9), men ikke så stor at folk tenker "gravid" med en gang de ser meg heller tror jeg, men jeg ser ut til å ha lagt på meg ja, er endel rundere. Har ikke lagt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 uker på vei idag, og har en synlig kul. Det har jeg hatt en stund egentlig, siden uke 7. Men den har blitt større selvfølgelig. Nå føler jeg at jeg må gå med store jakker og gensere for at det ikke skal synes. Jeg har fått noen blikk på magen i de siste ukene....Men nå er jeg jo 3 mnd på vei, så ingen vits i å skjule det lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Er 8+2. Føler at jeg har litt mage, men sikket endel oppblåsthet også da;) Men kusinen min kommenterte det her om dagen da jeg var på besøk, da sto magen ekstra mye ut. Hadde akkurat spist da..

Men synes jeg kjenner litt hoven ut rett over skambeinet...litt rart å ta der liksom. Sist kjente jeg ikke noen livmor, før magen plutselig kom...nesten over natta...ca mellom 12 og 16 uke..husker ikke helt...

Gleder meg til magen blir STOR!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+2 og magen synes ja. Spesielt fra siden. Jeg er ikke tynn og flatmaget fra før, og har født to ganger, så det kan vel ha sin sammenheng.. =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener min mage har vært synlig en stund, men i går fikk jeg spørsmål for 1 gang. i dag ble magen kommentert igjen. Jeg er 10+2, men er 2 gangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker magen litt selv, men det er når jeg ligger på rygg. Vanligvis dras den nederste delen av magen innover, det gjør den ikke nå!!! Nå vises en liten kul, men den er ikke så synlig oppreist så andre legger nok ikke merke til den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+5 og syntes jeg har fått en liten kul (magen min var helt flat før graviditeten) Men det er bare jeg som ser det da for samboeren min sier det bare er innbilning. Men er jo bare kos da.. Med en liten kul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 6+5 og synes å merke at magen har vokst litt allerede. Nesten sånn fra i går til i dag... I går kunne jeg "ta inn" magen uten at det var ubehagelig, men i dag går det ikke. I dag føler jeg meg bare feit. Da jeg var gravid for 3 år siden fikk jeg ikke mage før langt uti sv.skapet. Da gikk jeg med mine vanlige bukser, med kanppen oppkneppet vel og merke, helt til uke 19. Da var det ikke trengende nødvendig, men jeg synes jeg hadde venta lenge nok på å ta i bruk mamma-buksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...