minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 skjønner ikke helt dette, hun får jo bare mm men avf lukter noe vanvittig vondt, skikkelig surt så til og med jeg brekker meg (jobbet med eldre og der var det en del "møkka jobber" av og til og det gjorde meg absolutt ingenting).... det er ikke noe jeg har spist for jeg har kuttet ut mesteparten, hun har slitt med magen. så det jeg lurer på, skal æsjen lukte så vondt?? hva slags symptomer gir melke intoleranse?
Tiddelidu Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Poden sine avf bleier lukter også noe helt forferdelig nå for tida. Begynte for ca to uker siden, han var da 6 uker. Det er ved disse tider tarmen er bedre utviklet slik at mer næringsstoffer blir tatt opp. Fra å ha fulle bleier ca 3 ganger daglig har han plutselig bare 1-2 avf bleier i uka. Tenker alt dette har en sammenheng med lukta. Jeg har ikke endret noe på kostholdet, så jeg tror ikke det har noe med det..? Andre som vet?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Ikke alene! Så dytt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå