Gå til innhold

Når startet dere med pottetrening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en venn av meg sa de startet når jenta var 10 mnd. Mi er nå 10 mnd og jeg fatter ikke at hun er gammel nok til å fortelle at hun må på potta???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger ved en link om pottetrening. Der det står blant annet at 18 til 30 mnd er vanlig.

Skrevet

Jeg begynte når Maria ville gå på do. Og det har vært de siste 3ukene. Og hun er 18mnd. Og da er d hun selv som vil, ellers gidder jeg ikke mase på henne.

10mnd høres galskap ut spør du meg da....

Skrevet

Sønnen er 20 mnd.. Og har de siste dagene begynt å sitte litt på potte..Men det er kun en gang det ha kommet noe i potta.... Men han setter seg ned å later som han klemme ut noe, men han ha tålmodighet til å sitte i kanskje et halvt minutt..

Skrevet

Vi kjøpte potte da hun var ca 1 år, men den stod lenge til pynt før hun brydde seg om den. Nå liker hun å sitte på den for moro skyld, ikke for å gjøre noe, men vi lar det være helt og holdent hennes eget initiativ. Tanken er at hun skal bli fortrolig med den og like å sette seg der den dagen hun skjønner hva den brukes til.

Skrevet

Når man starter i 10 mnd alderen er det ikke for at de skal gjøre noe, baref or å venne dem til den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...