Gå til innhold

sexlyst???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

minsket lyst her...jeg får vondt rett å slett...er for trangt lissom...har alltid vært det,men værre nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet all lyst, noe som er veldig plagsomt.

(Men jeg har sex for kjæresten min sin skyld en til to ganger i uka!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet ikke hva som er verst av å ha høy sexlyst og være borte fra kjæresten og å ha lav sexlyst og bo sammen med kjæresten!! et fint dilemma ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sex-lyst er så godt som ikke-eksisterende, og min samboerog jeg har funnet ut at vi skal kose oss sammen på andre måter en periode nå. Han har ingen glede av sexen han heller, dersom han vet at jeg ikke har det. I følge mine venninner som har vært gravid vil sex-lysten komme tilbake, og vi stresser ikke med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Min sexlyst er helt enorm..Og orgasmene er blitt mye mer intense..Så rart at det er så forskjell på folk...Glad jeg har en mann som stiller opp.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt forrige svangerskap fikk jeg mere lyst,men det ser ikke ut som det skal skje denne gangen her..

Hm,satser på at det går over når den verste kvalmen gir seg...;o) Jeg er jo så trøtt når kvelden kommet,sovner før hodet treffer puta nesten..

Vi har jo sex,men ikke så ofte som vi pleier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo da, har sex lyst....har bare vært for trøtt til å orke å ha det!!!!

frustrerende, siden jeg har lyst liksom......

men nå er mannen på sjøen, han blir borte i 1 mnd.....så det er jo å noe kipt..hehe

men sex lyst har jeg.....får bare ikke gjort noe med den!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex hver dag her takk!

Både før og etter svangerskapet....

Men har sluttet med dildo og vibrator i sexen....

Hørte en gang noe om at vibrator kunne ødeleggge hjerterytmen på barnet... Vet ikke om det stemmer, og driter egentlig i det...

Dropper den uannsett...vi har det fint vi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ikke så mye her igården nei...

Mye fordi jeg er konstant trøtt og sliten, og litt kvalm. Prioriterer heller og sove jeg! Men det er ikke noe gøy. Man får litt dårlig samvittighet...

Hadde sex igår da....men da var det flere uker siden sist faktisk!!

Vi har også en aktiv liten jente som tar mye tid og energi. *Det har også mye å si for lysten. Sist hadde vi mye sex hele svangerskapet...men da var vi jo nyforelsket og da...hehe:) Hadde bare vært sammen 5mnd da jeg ble gravid. Nei blir nok bedre når energien kommer tilbake tror jeg. Får trøste mannen min med det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nehei. Har ingenting igjen. Men sist svangerskap tålte jeg nesten ikke at min kjære tok i meg, men nå kan jeg alltids oppmuntre meg til litt sengekos i alle fall! Og det går over, men tar tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sexlysten min er det ingenting i veien med heldigvis.. men det er kanskje noe som forandrer seg etterhvert som kroppen blir tyngre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...