2 søte Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 dattra mi e 2 mnd, hun har altid tatt smokken fint men de siste dagene vil hun ikke ha den, kun sutter på fingrene, er helt besatt av det. virker som hun enter klør i munnen eller har vondt. har blitt mere sutrete og disse dagene. hun spyr og gulper masse og nå enda mer siden hun brekker seg av fingrene. hva kan jeg gjøre? det er vel litt tidlig for å få tenner? kan det hende hun har halsbrann? håper noen kan hjelpe meg! vet ikke helt hva jeg skal gjøre her...
willow Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Så liten så tviler jeg på at det er halsbrann, men mangen begynner å gulge mer i den alderen faktisk! Ang tenner, er alt mulig! Kjenner de som fikk sine første ved 3mnds alderen! Og hun har kanskje bare oppdaget fingrene sine nå.. og da er de kanskje mer spennende enn smokken? Bare tilby den til henne av og til du.. Roer seg nok etterhvert, er litt opp og ned her i livet ! Kanskje vesla rett og slett bare er litt dårlig form, vondt i magen eller noe.. Må bare spørre bor du i Bergens området?
2 søte Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 ok. ja i nordhordaland. hvordan d?
SiriGR Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Min var akkurat på samme måten. Hun rev ut smokken og stappet inn fingrene (så mange hun kunne få plass til). Slevet som en gud! Og plutselig så kom det en tann. Hun var da 3 mnd. Du kan jo prøve med å massere henne på gommene. Da kan du gjerne føle deg fram og finne ut om det kommer en tann... Om det kommer - så vil hun nok like en sånn massasje... De har også Dentinox på apoteket som er en smertelindrende for spedbarn som får tenner. Lykke til!
willow Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 bare fikk det for meg at du var søskenbarnet til mannen min.. vidar
2 søte Skrevet 2. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2006 hehehe! takk for pysjamasen! den var kjempe fin og god! går det bra?
willow Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 joda, her går det bra! Travelt, Rune er en liten turbo... Det går bra med dere også da? Selv om vesla er litt ute av lage nå?
2 søte Skrevet 2. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2006 kor stor er han no da? her går det fint:) det er ikke så ille egentlig heller, bare litt småsutring, men det skal jeg tåle:)
willow Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 ja, litt sutring må til.. Rune har allerede tippet 10,5mnd nå! Stor gutt... ligger bilder under nicket mitt! Så utrolig vittig at det var deg.. helt tilfeldig at jeg så sp.målet, og bare "skjønte" det var deg.. begynner jammen å bli synsk!
2 søte Skrevet 2. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2006 så fin han var! har dere snø alt? d e ganske godt gjort dette ja! msn min er [email protected] der e bilde av sara vist du vi legge meg til.
willow Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 var innom hemsedal en tur.. der var det snø! men da har faktisk kommet litt her også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå