Gå til innhold

Juni: Hun vokser ut av vogna si!!!


**Bettan**

Anbefalte innlegg

Tror jeg må slutte å bruke bag vogna, når hun ligger i den nå så er hodet pressa helt i toppen og beina nesten utenfor, ble jo dårligere plass opp i der når vi begynte å bruke vinter posen!

 

Har en duo vogn og tror nesten jeg må sette på sportsdelen, kan jo legge ned ryggen så ho ligger der også!

 

Ser ikke noe deilig ut å ha det så trangt!

 

Noen andre som har sluttet med bagvogna??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

leste i brosjyra at bagen var 77cm, hun er 64cm, men blir jo mye polstring nå som det er vinter, så da blir det rett og slett for trangt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...bagen på min vogn er heldigvis stor :) derfor jeg kjøpte den, eller det vil si byttet til den for et pr mnd siden. for bagen i den andre vogna mi er alt for liten. men det går jo helt greit å begynne med sports delen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, har ikke kjøpt vogna selv se, fikk den i gave av svigers når jeg var tre mnd på vei. Er førstegangsmor og første i vennegjengen som fikk barn så jeg viste jo ikke hva som var bra og hva jeg skulle se etter, men er fornøyd med vogna bortsett fra det da!

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første min også..og jeg fikk den første vogna av mine foreldre. hadde ikke peiling da jeg heller. og syns vogna så kjempe bra ut :) men han har vokst så fort at jeg måtte ha ny. så nå skal jeg dessverre selge den 1 vogna. hyggelig å prate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...