Gjest Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Er det noen her så har hatt bihulebetennelse.. FØelr meg helt hjelpesløs.. finnes der noe som hjelper i det hele tatt?? (som ikke erskadelig for barnet) Blir kjempe gla om noen gidder å svare..
mammantil2+1 Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Det eneste du kan bruke er saltvannsoppløsning (nesespray). Fikk bihulebetennelse tidligere i høst og slet med det i flere uker. God bedring:-)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Har brukt otrivin i 4 dager 3 ganger daglig.. Kan barnet ha tatt skade av det?
mammantil2+1 Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Det tør ikke jeg å svare på. Jeg fikk beskjed av legen om å bruke saltvannsoppløsning og holde ut. Du får nesten høre med legen din.
septermor Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 du kan jo bruke saltvann og skylle nesen med disse neseskylle-hornene.
cardia Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 da jeg hadde bihulebetendelse for noen uker siden så ble je annbefalt otrivin av min lege.go bedring...
stormgutt + soljente Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Jeg er i ferd med å bli kvitt min nå. Fikk bihulebetennelse forrige torsdag, men forstod ikke hva det var før på fredag, så jeg var på jobb fra morgen til kveld den første dagen. Ikke til å anbefale. Mandag gikk jeg til lege for å få sykemelding. Hun ga meg resept på penicilin og sa at det ikke var farlig for fosteret. Jeg valgte likevel å ikke ta det, trodde jeg ville bli frisk i løpet av noen dager likevel, og er ikke så glad i slikt, spesielt ikke når jeg er gravid. Så jeg har brukt slikt nesehorn med saltvann (det er bra). Jeg har også kjøpt meg en nesespray med saltvann og så hadde jeg en som heter rhinox, 0,1 mg (for små barn). Den tok jeg sjansen på, og legen sa at den var grei. Nå er den intense smerten over. Gikk fra hele hodet, over til bare høyre side til å sitte igjen litt over ene øyet. Har vært avhengig av paracet da, ikke så glad i det heller, jeg, men vet ikke om jeg hadde klart meg uten denne uka... Så på nettet at 2 av 3 blir friske av seg selv innen 10 dager. En kompis av meg fikk det samtidig som meg. Han tok penicilinen og ble god etter 2 dager... Det er ditt valg! Jeg føler iallefall med deg. Dette har vært noen forferdelige dager. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå