Gå til innhold

julegaveshopping.. huff!

Anbefalte innlegg

Æ e så vidt begynt på julegavehandlinga.. syns d e et stort tiltak å dra å handle (elsker d egentlig) men no e alt så tungt. bare en mnd. igjen til termin og æ føle mæ rimelig stressa... bekkenløsning og vann i kroppen gjør at æ e heilt tiltaksløs... dyrt e d også med julehandeln..

nåen som har en god ide å få gjort julegavehandelen på???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6933771-julegaveshopping-huff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg heldigvis ferdig, da jeg fryktet jeg ville ha det slik du har det nå (noe jeg også har) men det du kan gjøre er å gjøre det meste på forhånd hjemmefra så du slipper å løpe rundt iallefall.

Skriv liste over alt du skal handle - sett av dager til å handle ting i samme strøk (hvis du må mye rundt omkring) og ring butikkene på forhånd og sjekk at de har inne det du skal ha så du slipper bomturer.

Enda enklere kan du gjøre det ved å handle alt på nettet - eller rett og slett kjøpe gavekort til alle sammen, da er du ferdig på et blunk.

Nå tror jeg at alle mottakere av gaver fra oss desember-mammaer,er litt ekstra overbærende i år - det kommer til å blir VELDIG forstått dersom alle får litt enkle og fantasiløse presanger :-)

Lykke til !

Litt fortvila over det jeg også.. har veldig lyst til å få det unna før fødselen (termin1/12)... Jeg har fått sendt avgårde de som skulle til familie utenfor byen, men sitter igjen med en 10-12 gaver.. Jeg og sambo skal ta en shoppingtur neste lørdag-- ille å shoppe på lørdag, men det er jo bare den dagen vi kan få startet tidlig for jeg orker ikke dra rundt aleine nå.. Vi får bare kjøre til et kjøpesenter og ta alt der! Så får vi sette oss ned og hvile ofte og kjæresten får bære.. Skal nok gå på ett vis! :-) Og hvis folk ikke vet hva de ønsker seg enda så får de det de får i år gitt... :-)

Huff, skjønner at det begynner å bli tungt:-( Jeg er heldigvis ferdig med alle bortsett fra samboer og babyen.

Hva med å handle på nettet? Så får du alt rett hjem i postkassa og slipper å bevege deg en meter... Eller lag deg en skikkelig liste på forhånd over hva du skal kjøpe til alle og hvor du får tak i det. Så slipper du i hvert fall å tråle alle butikkene opp og i mente!

Annonse

Jeg fikk handlet nesten alle gvene i går, og alle sammen i totalt 3 butikker:) Hadde laget ca liste, så jeg er veldig enig med alle som anbefaler god planlegging!

Mine 3 butikker:

leketøybutikk- til de minste

ting- her har de myyye fint i alle prisklasser. Kan finne noe til de fleste.

sportsbutikk- smarte ting til brødrene mine, som er for gamle til gaver fra leketøysbutikken...

Så nå er det bare samboer igjen. Har en plan for han også.

Ellers er det utrolig deilig å handle nå, før julerushet har startet.

huff, har ikke starta enda jeg heller... upsi.. drøyer det liksom hele tida.. Hadde planer om at det skulle gjøres VELDIG tidlig i år, men som vanlig er jeg treig.. + at konto'n er skvær tom:o( får vente på november lønninga.. å den kommer 15.. eller så får jeg låne kortet til samb. hmmm.... vet ikke hva jeg skal handle heller... usj!!

Jeg hadde liksom DE planene om å få gjort det unna i god tid da.... meeeeen , det har liksom ikke blitt sånn da!!! Så nå stresser jeg med det- men bare inni meg- orker ikke gå å handle........ Og jeg veit ikke hva jeg skal kjøpe heller........... Huff :-(

Skjønner godt at du blir stressa - jeg har enda nesten to måneder igjen, og er veldig glad for det. Har snart kjøpt til familien min, men har noen på sambos side igjen. Skal også kjøpe noen gaver fra moren min til diverese familiemedlemmer, så jeg er glad jeg fremdeles har tid.

Går jo an til å handle noen ting på nettet som kremer, sminke, shampo etc på lookfantastic og strawberrynet. Komplett.no har også litt dill, tja, til og med Elkjøp har jo nettbutikk. Har handlet der selv en gang, og det fungerte helt fint.

tusen takk for gode tips!!! ikkje førr å være ekkel ,men d e godt å høre at d ikkje e bare æ som e treg i avtrekkarn ;)

no har æ skreve ei lista.. blir vin t alle vænneparran våres (ailt i en butikk:) en god del gavekort.. og di minste får sengsett el mårn-kåpe.. leka har dæm aiilt førr mye av.

ska se på nett om æ finn nåkka t søsken, morsjan og farsjan og sef den vanskeligaste av aille tel sambo............. goooode juleforberedels-ønska tel aille!

hohohohoho-hoooo

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...