Gjest Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Stresser dere med julegavene? Har så lyst til å få det meste ferdig, men det er så vanskelig. Har så mange og kjøpe til også. Kan jo sende gubben ut på handel, men da må han vite akkurat hva han skal kjøpe. Jeg har gjort den feilen med å gjøre dette veldig enkelt for han:) Hvordan ligger dere andre an? Og skal dere kjøpe julegave til den lille i magen?
2nj♥ Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Jeg har termin 2. desember og er godt igang med julegavene. Orker ikke å ha det hengende over meg etter fødselen. Jeg kommer til å kjøpe alle julegavene utenom til meg selv (of course), for jeg synes det er kjempekjekt....når det ikke blir stress vel og merke. Tror nok vi kommer til å kjøpe noe til babyen også, men har ikke funnet ut hva enda.
Vannmelon Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Kan det ikke være kos å trille rundt i byen og titte da? har ikke klart å begynne enda hvertfall. Men jeg er på overtid allerede...
Gjest Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jeg har kjøpt ca halvparten av gavene da:) Heldigvis. Men jeg ser for meg at det kan være kos å trille rundt i byen uten å stresse med julegavene, men heller handle til oss selv:) Spesielt med desemberlønningen som er med halv skatt:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Selvfølgelig skal jeg kjøpe julegave til den lille i magen.Han skjønner ikke noe av det nå,men når han blir større,kan en vise hva han fikk den første julen han levde.
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 har kjøpt inn alle gavene, for å få de unnagjort.. det som mangler nå, er at gullet skal komme ut, slik at eg kan ta bilde av babyen, meg og sambo, og gi til personer som min oldemor, hans pappa og besteforeldre og min farmor.. ( personer som har alt og er umulig og finne noe til ).. Til babyen har eg ennå ikke kjøpt julegave.. tenkte å vente og se til hun er kommet, hva vi har/får osv...
Gjest Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Jeg tenker også å ordne noe bilder til jul. Men det kommer veldig an på når den lille kommer:) Skal nok kjøpe gave til babyen vi og. Men nå skal jeg vente å se hva det blir, så jeg kan velge farger:)
Prins&Prinsessa Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 har ikke kjøpt en dritt enda. Men stresser ikke. Har ikke så mange å kjøpe til og vet hva vi skal kjøpe til alle...tror jeg Men vi skaø ta en dag i byen å trille å kjøpe julegaver å virkelig bare kose oss. Gleder meg til det Kan da også bli at pappan må være barnevakt,ikke sikkert han gidder å gå så mye i butikker.. men får se
Gjest Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 hehe.. eg har laga nesten alle gavene, å har de fiks ferdig, til å med pakket dem inn nå, for vil ikke ha det hengende over hodet når babyen kommer.. dess har jeg utrolig dårlig råd, så har ikke råd å kjøpe alle, derfor jeg lager gaver.. flott å ikke ha dem å tenke på, eg skal bare bake til jul, å pynte, så slepp eg å tenke på de gavan.. vi kjøpe ikke gave til babyen, ser på alt som vi har kjøpt av utstyr som gave nok..
Tjatjo Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Har ikke handlet en eneste pakke jeg. Satser på at jeg får tatt noen skippertak etter at de to små har kommet til verden. Sambo får se etter de noen timer selv innimellom. Er nok mer effektiv når han ikke er med uansett. Har termin 26 nov...så regner med handlingen blir litt i siste liten.
rødhette* Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Jeg har termin i januar, og er godt i gang med julegavene. Vil være tidlig ute, for å slippe julegaveshoppinga når det er fullt av folk i butikkene. Nå vet jeg iallfall hvordan formen min er, det vet jeg jo ikke hvordan den er i desember...
Snupidupi Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 E næstn færdi... bærre nån få igjen... å veit stort sett ka æ ska kjøp... har bestillt nesten alt på nettet Der får man kjøp det mæste
Mor til 3 søte små:) Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Handlet alle julegavene i september! Mangler bare noe til babyen som er rett rundt hjørne... Storebror fikk barnemøbler som jeg og pappa'n malte så det tok litt tid. Er supergla for at jeg er ferdig. I nov og des skal jeg bare kose meg å handle litt julepynt å ting jeg egentlig ikke trenger:)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 Har begynt på litt av julegave shoppinga ja... Likegreit å få de unnagjort.. har ei lita jente i tillegg så noe kos på julegavehandelen i desember orker jeg ikke ta sjansen på skal til legen i morgen, så da tenkte jeg prøve hvertfall finne ut HVA folk skal få men blir nok endel bilder også Men tenkte vente å få tatt ett av dattera vår sammen med den nye babyen til diverse besteforeldre o.l da...så håper han ikke kommer så altfor seint!!
Thea kom 25.11 Skrevet 2. november 2006 #15 Skrevet 2. november 2006 Har termin 12 desember og har ikke begynt å tenke på jul ennå... huff...
vero.no Skrevet 2. november 2006 #16 Skrevet 2. november 2006 Er ferdi jeg:) Har termin 10 desember og er ferdi me alle! Deili:)
2barns mor Skrevet 2. november 2006 #17 Skrevet 2. november 2006 Jeg pleier bestandig å være ute i god tid med julegavehandelen, i år er det heller ingen unntak! Er faktisk ferdig med julegavene. Mangler å hente den ene, er bilde av 2 åringen vår som besteforeldrene skal få til jul, men det er kjøpt og betalt - mangler bare at de ringer å sier at det er ferdig!! Kikker litt etter gaver hele året jeg, har et såkalt gaveskap der jeg putter ting jeg finner på salg osv. Plutselig dukker en bursdag eller en anledning opp, da er det kjempegreit å ha en nødløsning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå