Gå til innhold

ul flere ganger, ang kjønn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, lurte på om det er noen som har vært på ul flere ganger, og fått vite forskjellige kjønn??? og hvilket kjønn de tar mest feil av?? er den ul i uke 18 så og si sikker i forhold til kjønn. hilsen en fra 2 trim som lurer på om jeg skal vite kjønnet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har vært på flere ul. På den ordinære ul i uke 18 fikk vi vite jente. Men en mnd senere på 3D ul så legen en gutt. Nå de siste ukene har jeg vært på 2 ul på sykehuset, og da har de sett gutt begge gangene. Så jeg er ganske sikker på at det er gutt!

En venninne av meg fikk vite gutt på 2 ul, men ut kom en jente!

Som oftest tar de feil og tror at en gutt er en jente, men det hender at navlesnoren ser ut som noe annet, så feil kan de ta begge veier. Lykke til!

Skrevet

Hehe, samme som meg nesten. Vi fikk vite at det var en jente i uke 22 så en mnd etter var det blitt en gutt, og det var fremdeles gutt i uke 33, så vi føler oss ganske sikre nå. Men jeg må si det var et lite sjokk å få vite at jenta vår var ikke jente, men gutt! Da hadde vi trodd i en mnd at det var ei jente, og hadde funnet 2-3 navn, kjøpt og lånt kjoler etc...jeg gledde meg jo som bare det til å gjøre jenteting med henne osv. Følte meg helt grusom når jeg fikk sjokk og gråt da de sa det var gutt. Det er jo ikke det at jeg ikke ville ha gutt, men det var som om jenta ble borte...

Uansett, ikke vær 100% sikre på at de har rett på ul, det skjer ofte at de tar feil og vær forberedt på begge kjønn i alle tilfelle. Jeg klarer aldri i verden å ikke vite kjønn uansett, jeg er for nysgjerrig, så neste gang vil jeg vite også!

Skrevet

Uff da, forstår deg godt jeg,når man innstiller seg på noe og det plutselig viser seg å bli stikk motsatt. Jeg vil selv ikke vite kjønn, men er veldig nysgjerrig. Jeg var helt overbevist om at det kom til å bli en gutt inntil forrige uke, 99% sikker. Og jeg har kalt fosteret ved et guttenavn i lang tid. Aner ikke hva det var, men plutselig fikk jeg en følelse av at det ble en jente likevel. Har kjennetegn som tilsier både jente og gutt. Skal kanskje til ny UL i uke 32, har litt lyst til å vite kjønn da for jeg tenker så mye på det, men tror jeg skal la det være, hvis jeg klarer. Først ønsket jeg jente, men så var jeg så sikker på at det skulle bli gutt at jeg har gått ut i fra det og innstilt meg på det i mange uker, men nå plutselig tror jeg jo at det likevel vil bli en jente, og er litt skuffet fordi jeg var så sikker på at det skulle bli gutt. Det er helt sykt dette her, aner overhodet ikke hvordan jeg kunne være så skråsikker på at det skulle bli en gutt!

Som deg blir jeg hoppende glad uansett hvilket kjønn det blir!:) Tror man blir litt tullerusk av å være gravid jeg !:)

Skrevet

JM var sikker på at det var en lite gutt i magen min når vi var på ordinær UL i uke 19, og viste oss både tissefant og vedheng. Vi følte oss ganske overbevist, og når vi var på 3D UL i uke 28 fikk vi igjen bekreftet at det er en gutt.

Jeg føler meg sikker på at det er en gutt jeg bærer, men skulle det vise seg å bli noe annet så får det heller bli en nydelig blåkledd lita jente de første månedene:)

Skrevet

vi har vært på 3 ul, uke 15, 18 og 26. alle tre gangene har vi fått vite at det blir jente, så jeg er ganske sikker. men det gjenstår fortsatt å se:)

Skrevet

håper de ikke har tatt feil med meg, hat 2 gutter og ønsker meg en jente, men selfølgelig er gutten velkommen, men det var veldig stas når jordmoren sa dette ser helt klart ut som en jente for meg, da kom tårene, for hadde liksom ikke trodd det sånn egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...