snopeguri:-) Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg var hos JM i dag og hun trodde kanskje gutten min ligger med ansiktet fremover - dvs. slik at det (hvis han ikke snur seg) blir ansiktsfødsel. Hun sa også d kunne bli en litt tøffere fødsel enn ellers... Begynner på uke 40 i morgen, så jeg håper han snur seg og hodet festes snart!. Noen i samme situasjon eller med erfaringer med dette?
Yvonnemor Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Min datter lå med ansiktet "feil vei" da jeg fikk henne, men de (Bærum sykehus) sa til meg at det ikke hadde så mye å si... Det viktigste er at hodet kommer først. Har ingen andre fødsler å sammenligne med, så kan ikke si om det ene er værre enn det andre. Snakk med lege/jordmor eller føden og spør hva som er forskjellen, og hva det innebærer hvis det bekymrer deg, men jeg tror nok det kommer til å gå fint. Lykke til, nå er det ikke lenge igjen...
Prins&Prinsessa Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Min mor hadde en slik fødsel med en første sin. Dette var da i 1980, legene gav opp ungen tilslutt, det gikk så lang tid,nå skulle de bare redde mamma, så da min søster kom ut la de henne bare vekk med en gang siden hun ikke pustet og hadde vært uten oksygen så lenge. min tante var med mamma og så heldigvis plutseløig at søstern min rørte på en finger. Da ble det fart i legen. Ett klaps i baken og alt var bra. Min mor fikk beskjed om at en slik fødsel var verre en setefødsel. Hun sier det gjorde i helvette vondt, men hun har fått 3barn etter det,så hun sier det var virkelig verdt det. Er nok mye bedre i dag! Ønsker deg værtfall lykke til!! Får håpe den lille snur litt på seg
cec26 Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Hei... Sønnen min på 17 mnd ble født med ansiktet feil vei får å si det sånn.... Jeg hadde en veldig tøff fødsel... men har jo ikke noe å sammenligne med før jeg har født nummer 2 da:) fødselen varte i 36 timer... huske bare deler av den.. ble tatt med vaakum tilsutt pga dårlig hjertelyd...Håper det går bedre denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå