milva76 Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 spretter navlen ut etterhvert? har fått veldig stor mage til å være i uke 16 føler jeg. eneste som holder den litt inne er navlen. noen som vet?
en liten i magen Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Navlen spretter ut etterhvert ja, men akkurat når er vel vanskelig å si: )
Gjest Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 På noen gjør den det. Men noen popper den ikke ut i det hele tatt. Jeg er ganske stor men navlen ser bare ut som den skal komme ut når som helst, men slik har den vært lenge nå :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jeg har oppdaget noe rart med navlen min.. Den har kommet litt ut, så her om dagen satt jeg i sofen og klemte på "tappen" som har kommet ut... Og vet dere hva?? Det begynte å kile i rumpa!! Jeg måtte prøve flere ganger , og det samme skjedde igjen.. Merkelige greier..
milva76 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2006 syns navler er litt ekle greier, så jeg er spent på hva som kommer til å skje. Hvor langt er du på vei, anonym?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Jeg er 20 uker milva. Navlen er ikke akkurat en vakker ting nei..
Skilpadden Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Tror det er vanlig etter uke 20, for da vokser livmoren seg over navlen, men det er ikke alle den popper ut på. Den gjorde ikke det hos meg sist.
Tommage♀♂ Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Min navle spratt aldri ut, den ble bare en strek. Rett og slett utslettet ble den, hehe=)
frøken bibelstripp Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 hi hi, vittigste jeg har hørt på lenge... hi hi hi, måtte le godt nå..
frøken bibelstripp Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 innlegget mitt var ment til ho anonyme noen hakk over, he he, ho med navlen som kilte i rompa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå