Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Har en 11 mnd gammel datter, hun sover heile natta, i egen seng uten problem. På dagtid sover hun altid i vogna, inne eller ute. Veldig greit når vi skal noe sted, at hun kan roe seg i vogna. Men jeg leker med tanken på og legge henne i senga også på dagtid. Hun sover i en reiseseng hos farmor, og der godtar hun både vogna og reisesenga, Og sover like greit og uten protester begge plasser. Er det noe poeng i å "venne henne til" eller "få henne til" å sove i senga på dagtid? Hun er jo så vant til å sove dag-lurene i vogna. Vogna står her i gangen, så jeg bare legger henne dit. Hva ville dere gjort, hvor sover din baby på dagtid, ja dere som har baby på 9-10-11 mnd aldre altså.....
mai mammaen til to Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 jeg ville latt henne sove i vognen...venninnen min sin datter sovner aldri i vognen...bare ii sengen..veldig slitsomt hvis de skal på tur, shopping osv,,,hun er 16 mnd
KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 min sønn pås traks 4mnd sover i vogna pådagen og i senga på natten. sover hele natten ikke noe problem, synes du bare skal la henne sove i vogna.ikke noe problem:) lettvint å ta med hvis en skal noe slik at en kan legge ungen når den er trøtt eller til faste tider å skape en rutine uansett hvor man er. det prøver vi og har fått det veldig greit til med vår lille.. da ungår vi at han blir overtrøtt og får en bli og fornøyd gutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå