Gå til innhold

eksem av tutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gullet har fått eksem rundt munnen og på kinna, og eg lurer på om dette kan være tutten? han får mm og nutrimigen t tillegg t mat, og det skal en vel ikke få eksem av? har også kuttet ut malten nå en periode, for å se om det var det, men ser ikke slik ut...

han bruke for det meste mam sine tutter. har hundrevis av andre tutter i andre merker, men di er visst ikke så gode...

viss det er tutten som lager eksemen, finnes d da tutter som er "eksemfrie"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er babyen din? Martin bruker også mam og har begynt å bruke de 4 mnd+ suttene. De har to forskjellige, en type med heldekt bakdel og en type med bare to sånne "håndtak" bakpå. Martin får nesten ikke eksem lenger og han bruker de med sånne håndtak

Skrevet

Da burde du prøve de smokkene som heter mam air...de er åpne så utslettet får luft, og da blir det bedre. Niesen min har hatt problemer med smokkeutslett og de har hjulpet...

Skrevet

takk for svar=)

han er 5 mnd nå. har ike fått eksem av tutt tidligere, men har hatt eksem før av andre ting som f.eks. melkeprodukter, mne det får han ikke legenr, så er vel bare tutten eg kan tenkte meg som gir eksemen...

han bruker mam sin for 4 mnd + ...håndtak er det ring det? disse tuttene har har sånn knott bakpå, har ikke sett at di selger mam med ring på...har prøvt mange mam-tutter, og alle har knott på...

Skrevet

selger di mam air på dagligvaren? hvordan ser di ut? de han har nå er sånn vanlig mam tror eg .de som selges i pakke m to..og har han en mam-tutt som er mer firkanta ...

Skrevet

Kan prøve chicco sine, ble best i test på at det er ingenting "skummelt" i den... mam kom ganske langt ned på lista.. :(

Vet ikke om det er det som gjør det da menne.... chicco sine smokker er urstygge, men eneste min lillegutt vil ha :P

Skrevet

takk for svar=)

får stikke å se på andre smokker ja=) gjør ikke noe at de er stygge her, for han bruker bare tutt i senga uansett=) så får håpe eksemet forsvinne snart=)

Skrevet

det er sånne mam air jeg og mente (bare latterlig dårlig å forklare ;)) De selges på vanlig dagligvare og selges i pakker med 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...