Heffalump mamma Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg syns dattera mi kaster opp så mye. Ca 2 gangar om dagen. Hvorfor gjør hun det?? Hun drikker kun mme, raper og basjer.. Hun drikker alt fra 100 ml til 40 ml pr. måltid. Er det vanlig at de kaster opp. Det er ikke kjempemye som kommer ut, men en del mer enn gulp.. Bør jeg prøve en annen type mme? Bruker nå collet med litt malt oppi. Håper noen kan svare
Heffalump mamma Skrevet 2. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2006 dytter denne litt jeg..
Crazywoman Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Hvorfor ikke prøve seg frem med ulike typer? Kanskje hun ikke trenger malt? Om ikke det gir seg hadde jeg kontaktet helsesøster el lege. Det kan jo være refluks? Kanskje hun ikke får rapt godt nok? kanskje hun spiser for mye? Er det sammenheng mellom de gangene hun spiser mye og når det kommer opp? Prøv deg litt frem du.
d",)~^~^~ Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Eldste gutten min tålte ikke kumelk og kastet opp da jeg ga han mme som baby. HS sa det var gulp, men det er forskjell på gulp og oppkast. Tror det fins en type NAN på apoteket som er for litt sensitive barn, kanskje den er verdt å prøve? Ellers fins det erstatninger som ikke er basert på kumelk; f.eks Nutramigen og Profylac. Men disse er veldig dyre, men man får de på blå resept dersom det er allergi. Ta kontakt med helsestasjonen hvis dette fortsetter, det er ikke så lett å finne ut av allergier på så små uten ekspertise :-)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 har ei veninne som brukte nan, ungen begynte å kaste opp... Nan kan visst være hard for magen for mange sa de på HS.. hun gikk over til collett, da gikk det over...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 åja, du brukte collett ja... .o)
vi blir 4 :o) Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Lillegutt kastet opp endel da vi brukte Collett. Så byttet jeg til Hipp sin og etter det har det ikke vært noe annet enn litt små gulp en sjelden gang. Når vi brukte Collett måtte vi også ha malt i hver flaske, og han slet i timer før han bæsjet hver dag. Med Hipp bruker vi ikke malt i hele tatt, og han bæsjer så lett som bare det.. )
Gjest Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 har ei som gulpet uansett hva som var i flaska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå