Gå til innhold

Hvorfor tror de fleste

Anbefalte innlegg

Skrevet

AT ungen er frisk å rask fordi det så fint ut på UL.. Det er eldig mange funksjonshemminger,genfeil og hjerneskader de ikke kan se på UL.. Blir irritert når jeg leser.. Babyen av frisk og rask så nå gleeeder vi oss bare til han kommer.. Tror folk bør være litt jordnære ,en dårlig nyhet er vanskeligere å takle om enn går å er overbevist om at deres barn ikke feiler noe..

Sikkert mange uenige.. men sånn er det jo på BIM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi man aller helst vil tro at babyen er frisk og fin! Og fordi at babyen ikke har godt av at mor går å engster seg.

Om du vil gå rundt å tro at babyen ikke er frisk selv om legen sier at hun/han ikke kan se feil på (de ser etter) babyen, så er jo det din sak.

Vi har lov å være forskjellige.

Jeg hadde hvertfall ikke klart å ha din innstilling.. men men.. du om det.

Jeg velger å tro at babyen er fin og frisk frem til motsatte er bevist. Er da nok å bekymre seg for her i verden...

Skrevet

herregud!

blir jo letta når legen sier alt er bra med den lille,blir jo fortalt av legen at de kan ikke se absolutt alle feil på fosteret men herregud..

trenger ikke ødelegge gleden for meg/oss på denne måten..

unødvendig!!!!

Skrevet

Anonym er bare ute etter en krangel... slik oppfatter jeg det hvertfall

Skrevet

enig med deg Januarbaby07 og snuppa!

men blir provosert av sånt..

kan ødelegge for så mange det der!!

Skrevet

Tror ikke det blir noe vanskeligere å takle en dårlig nyhet selv om man tror alt er i orden. Det blir nok vanskelig uansett.

Skjønner egentlig ikke at du irriterer deg over at folk her inne ikke tror det er noe galt med babyene deres!

Skrevet

Klart man blir.. men helt ærlig bør man være temmelig kørka når man legger ut et slik innlegg. Alternativt ha de sosiale antenne temmelig snudd opp ned og bøyd bakover. Orker ikke la meg provoserer av slik en gang, det blir for dumt. Hvem vil ha barn om man skal "regne" med at de er skadet?

Nei grøss... la dem styre på.. :-D

Skrevet

hehe enig med deg igjen Januarbaby!!!!!

kan ikke være et bra svangerskap å gå rundt å tro den lille er syk!!!

hadde ikke jeg greid...

Skrevet

Ja, dette innlegget var unødvendig, de fleste vet at det alltid er en sjangs, men det er ikke det man legger mest vekt på.....

Jeg har et vennepar som fikk ei vakker lita jente med downs syndrom for 2 mnd siden, de viste ingenting om dette, klart det hadde vært litt greit å kunne forberedt seg litt, men tror det er en mening med det og...

De jar ingen nag til leger eller jormødre som ikke så dette på UL, det er bare sånn det er...

Skrevet

Vil du helst at alle skal gå rundt og tenke at det faktisk kan være noe galt med babyen? Da er det jo ingen som kunne gledet seg skikkelig, og de fleste hadde vel grudd seg til fødselen i påvente av en EVT dårlig nyhet...

Om du vil tenke sånn, så værsågod! Jeg vil helst tro at min baby er sunn og frisk, men jeg VET jo selvsagt at det kan være noe galt. Den sorgen får vi heller ta når vi evt får beskjed om den.

Skrevet

Visst alt er bra på UL er det jo e stoooor sjanse for at alt er bra....Selvfølgelig kan det vere noe galt, men det er vel større sjanse for at det ikke er det.

Er vel ikke noe galt i å vere gla for at alt er bra på UL vel?!

Eg er iallefall gla:)

Skrevet

Denne type innlegg fortjener ikke svar. Anonyms holdning sier mye om henne som person. For noen er glasset halvfullt.... for andre halvtomt!

Skrevet

At å dere gidder å kommentere denne tosken (hovedinnlegger). Det er jo akkurat det hun/han vil med innlegget sitt; provosere frem irritasjon på BIM. Dropp å svare så blir det ikke noe gøy for slike negative anonyme tosker.

Hilsen en annen anonym optimist :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...