Gå til innhold

hvilket apotek har avent produkter?

Anbefalte innlegg

Var på apotek 1 tidligere idag og de hadde bare noe som het chicco eller noe.. hmm.. de hadde hatt avent tidligere og hadde vært fornøyde med det, men sånn var det nå.. har nemlig ikke hørt noe om det merket de hadde..

kjøper dere flasker og pumpe før ungen kommer eller skal mann deres kjøpe det etterpå når det evt trengs???

Hu på apoteket var liksom så bestemt på at det skulle handles etterpå.. men liker lliksom at det meste er i hus jeg da;o) hehe.. litt dum sånn....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6933055-hvilket-apotek-har-avent-produkter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det bare er Ditt Apotek som har det nå. Jeg brukte Avent sist og var veldig fornøyd. Dersom du skal ha flasker vet jeg at de selger det på bl. a Kiwi. Jeg har hatt alt sånt i orden før jeg har født. Vet aldri når man trenger det - og ikke hvordan formen er etter fødselen ! Greit å ha minst mulig å ordne når man kommer hjem !

Hun på apoteket har vel ikke så mye hun skulle ha sagt om når du skal handle inn vel.... Jeg og kommer til å kjøpe inn det meste på forhånd.. Vet ikke hvilket apotek som har det, men her jeg bor har jeg sett avent både i baby-butikker og på matbutikken der hvor vi handler.. Har ikke sett det på hverken apotek 1 eller alliance apotek..

Dagligvare butikker har en del i avent, ikke brystpumpe å sånn da men flasker å sånn.

Ellers har apotek 1 gått vekk fra avtalenmed avent , dumt synes jeg.

Vitus apotek, ditt apotek har avent å allianse apotek.

Er det bare flasker du skal ha kan du like godt kjøpe det på en dagligvare butikk

Annonse

Avent får du i de fleste babybutikker og i dagligvare. Chicco som de har på Apotek 1 er et italiensk merke. Ammeinnleggene deres er hvertfall MYE bedre enn Avent sine.Chicco lager forresten både babyklær, -leker og -utstyr. Har sett Chicco-merket i noen babybutikker her i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...