Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 da de ble fortalt at de skulle bli besteforeldre?
ks23 med William og Lucas Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Hun ble litt stille med engang.. Hehe..Er det sant?? Ble jo også veldig dårlig tidlig i svangerskapet jeg da så jeg havnet på sykehuset. Fikk da en innvending ul som viste tvillinger. Svigerforeldrene mine ble kjempe glade, vi fortalte det veldig tidlig også da..Så ikke noe hensikt med og sjule det. Alle ble egentlig veldig posetive og glade Og ingen ting er jo bedre enn det...... Hva med deg?? Har du fortalt det??
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Pappa sa noe sånt som "Du tuller ikke? Nei, er det sant?". Han har venta så lenge stakkars, eneste i vennegjengen som ikke er bestefar :-)
Litengutt_22.03.2007 Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Både mine foreldre og svigers ble kjempeglade. de sa de hadde venta på det... selv om vi bare her vært sammen i 4 år. de er stolte, og er med på å planlegge ting. og også med på å sponse oss men ting vi trenger. tror de er veldig klare.
Gjest Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 hehe mamma begynte å le.. hun visste det jo nesten siden hun var med meg å kjøpte testen på apoteket! men hun ble sjokkert at den faktisk var positiv pappa hadde også mistanke,eller han sa det ikke kom som en overraskelse..så det var i grunnen ganske lett.. verre med svigers... var livredd der
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Svigers ble helt ville!! - Pappa begynner å ble vel vant stakkar.. Mora mi har jeg ikke hørt fra.. Jeg vet bare at hun vet..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Jeg syntes det manglet litt entusiasme egentlig. Hadde forventet større glede da de faktisk har ytret sine ønsker om å bli besteforeldre lenge... Det var akkurat som om jeg fortalte dem at jeg hadde vunnet 20 kr på skrapelodd... HI
Gjest Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 MIne svigerforeldre satt med tårer i øynene, og gikk og hentet seg hvert sitt vinglass.. Foreldrene mine lagde et helvete som har splittet familien en mnd ettter de fikk vite det, og har holdt seg unna i tre mnd nå. Etter første ul, kjøpte vi ramme til svigers og rammet inn bilde av den lille, og da gråt svigermor.. Hun har gledet seg til å bli farmor hele sitt voksne liv, og trodde løpet var kjørt.. Særlig da sønnen hennes traff meg som hadde to fra før De er enestående, svigersene mine!!!
Tommage♀♂ Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Første gang vi var gravide ble nyheten mottatt med jubel og glede på begge sider, siden det var første barnebarn for alle. Og ville er de enda, de elsker den jenta så høyt at det er en fryd=) Andre gang var de mer moderate, og lurte på om det var planlagt... Det er det kjiiipeste spørsmålet jeg får fra folk, hvorfor spør de om det?? Det blir 16 mnd mellom, og vi gleder oss! Bestemødrene er nå i gang med å strikke til den lille som kommer, så litt glade er de nå, hehe;)
Victorials Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Mor visste det før jeg sa det (hadde misstanke), så det kom ikke akkurat som noe sjokk! Mor og svigermor (fortalte det til begge samtidig) sa; "Ja, det visste vi!" nesten litt oppgitte over at jeg trodde at dette var noe nytt for dem.. Til far sa jeg at vi skulle ha barn i februar, han så opp på meg å sa; "Februar??".... hehe.. Men alle ble veldig glade.. Engasjerer seg veldig.. Kanskje litt for mye?
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Mamma og pappa ble kjempeglad, når de endelig trodde på meg!!!!! Pappa trodde jeg tullet og jeg brukte sikkert 10 min på å overbevise han om at det var sant, og mamma satt i bakgrunnen på tlf, og viste ikke hva hu skulle tru Svigermor ble glad hun også, men jeg var ikke der når hun fikk vite det så vet ikke hva reaksjon hun hadde Ellers var det egentlig ingen som ble så veldigoverrasket, for jeg og sambo har vert sammen i 9 år og jeg har hatt lyst på barn i mange mange år enda,og folk har egentlig bare gått og ventet på at det skulle skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå