Gå til innhold

Hva kan deres unger nå?


Gjest -lilly-

Anbefalte innlegg

Gjest -lilly-

Nå er snuppa 3,5 mnd og hun skal nesten bare sitte på fanget (ikke ligge bakoverlent). Hun smiler dagen lang, og skratt-ler inni mellom. Hun løfter hodet bra når hun ligger på magen, og har begynt å sette føttene under seg og åle seg fremover.

Hvordan er det med deres unger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt utenom ålingen.

Men hun skal jo nesten bare sitte på fanget nå (i dette øyeblikk også ja)

Og så fikk hun en tann for 3 uker siden.

Og hun ruller fra rygg til mage og fra mage til rygg...

Men latteren er best. Den er selvskreven når Lille Petter Edderkopp klatrer på hennes kropp. Kjempegøy brummende latter ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ruller nå fra rygg til mage og fra mage til rygg. Hun ler masse, smiler, pludrer og prater i ett sett. Hun vil heller ikke ligge på fanget, skal bare sitte og se eller bli bært i nærheten av lys for å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye rulling her enda, men når det skjer varierer jo mye. Min lille jente kan ligge lenge på ryggen og studere den ene foten sin, eller stirre på hendene sine som beveger seg så spennende rett foran øynene hennes. Har ikke sett at hun bevisst har grepet etter leker enda, men skal trene med henne nå. Storesøsteren hennes gjorde det rundt disse tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er nå 3 mnd og ruller til høyre side (noe hun har gjort i en mnd allerede)

 

hun prater voldsomt og ler (noe hun har gjort også lenge, latter fra 3 uker, prating fra 4 uker)

 

hun nekter ligge i våken tilstand, bare sitte...og da rett opp og ned som er best...rart å få et barn som er det stikk motsatte av forrigemann!

 

Hun begynte bli redd fremmede da hun var 2 mnd, og er det enda!

 

Hun tar lekene som henger på stativet (når hun ligger under det på gulvet)og putter de i munnen, men mister de lett, griperefleksen er ikke så god enda!

 

Og så fiser hun...hehe noe hun har gjort leeeeenge, men nå lukter de like gale som mine..hehehehehehe! måtte bare skrive noe bøll her og....hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble 3mnd 30.okt, og er veldig baby ennå. Han løfter hodet og brystet godt opp når han ligger på magen. Ruller ikke, men har ramlet rundt fra rygg til mage et par ganger. Han "prater" masse og har mye mimikk i ansiktet når han prater. haha. Han ler ikke ennå, men smiler masse. Har begynt å legge merke til hendene,og prøver å få mesteparten av den ene hånden i munnen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amandus (som nettopp ble 3mnd) Er veldig opptatt av å putte alt han får taki i munnen, og blir veldig frustrert og sinna når lekene på babygymmen henger fast og han ikke får de inn i munnen! derfor er det best med løse leker! Er generelt opptatt av å ta på ting og spes på mamma og pappa:-)

 

Ligger godt på magen og liker seg der, støtter opp med armene og ruller til tider over på ryggen! Men ikke så ofte...snurrer helst rundt på gulvet som en klokke:-)

 

Han fant i dag føttene sine og var veeeeldig fasinert! prøvde desperat og få de inn i munnen..men når han blir ivrig sparker han med beina, men da ble de jo borte hele tiden og glapp ut av hendene;-) hihi morsom liten krabat ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye egentlig. Skal sitte oppreist, står helt strak i fanget. Snur seg ikke fra side til side enda, men prøver litt. Strekker hodet godt når hun ligger på mage, ler egentlig veldig lite, men smiler ofte. Og fiser ikke minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann er nå 3.5 mnd. Han støtter seg fint på armene når han ligger på magen, men liker best å ligge på ryggen. Da åler han seg bakover, og ruller ver på siden. har ikke rullet helt rundt enda. Han prøver også å dra seg fremover når han ligger på magen, og løfter opp rompa. Kjempe nydelig:) Ellers ler og smiler han mye. Han driver også og tester ut stemmen, og lager sånne nydelige hvine/ hyle lyder hele tiden:) Han liker også best å sitte på fanget, drar seg opp hvis vi legger han bakover. tror det er noen tenner på vei også, for han er veldig sutrete og urolig om dagen. Kan se en liten hvit flekk der den høyre hjørnetanna oppe skal komme, men er litt usikker på om det er en tann eller ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min guttt kan le høyt, ler så han hyler.... bable mye.. rø, gø, ba,sier mamma når han griner (høres det ut som iallefall, la meg tro det;)

 

har sagt papa.. hard et faktisk på film;) trodde ikke mine egne ører, men så la jeg han i ginda og han sa det igjen..og igjen.. slik at jeg fikk filmet det med mobilen.. sendet det til pappan som var på jobb og alle besteforeldre.. så stolt:) vet jo at det ikke er bevisst, og han har ikke sagt det siden

 

smiler alltid når han ser meg eller pappan sin..

 

han ruller nesten rundt.. mangler bare armen fra ryggen..

og er vedig strek på magen, men blir lei av å ligge der.. han har mere kontroll å kan føle med på ryggen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

theodor skal også berre sitte eller stå. er flink å ta ting å putte i munnen er også flink til å leke seg, og ler godt meste parten av tiden, en moroklomt lik sne brødre. han ruller rundt bortover gulvet.han prøver å åle men er flinkest å dra seg fremover.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa var ganske tidlig ute med å snu seg rundt. Var knapt 3 mnd. første gang hun rullet rundt, og det begge veier. Nå er hun 4,5 mnd, og ruller rundt, åler seg litt bortover hvis gulvet ikke er for glatt, drar seg opp fra liggende til stående stilling når hun holder oss i fingeren(startet med dette da hun var 3 mnd), holder, og rister lekene sine, prater og babler, putter tærne sine i munnen osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...