Gjest Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 ja idag var det store dagen vår lille GUTT var helt perfekt å frisk å fin er også nesten en uke lenger på vei enn jeg rekna med ville bare dele det med dere
**My little Miss drama and I** Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 GRATULERER DA:)... fint at alt var i orden... trur å vi venter gutt ennå noen uker til vi får vite det...
♥ Bøllefrøet ♥ Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Misunnelig på deg!!! Ska ta en innvendig ul neste uke, men det er nok for tidlig å se noe kjønn enda...selv om jeg gjerne kunne ønske det!! Gratulerer så masse til dere:D
ks23 med William og Lucas Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Oi, så morro dah... skal på Ultralyd til tirsadg jeg..Gleder og både gruer meg kjempe masse..Noen bilder ute kansje av magen???
Gjest Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 tusen takk alle sammen nei har dessverre ikke noen bilder av magen,har ikke mulighet til å få de over på datan.. går nok bra med deg også ks med to i magen lykke til
Gjest Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Så moro!! Nå kan lyseblå handelen starte :-D
Gjest Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 tusen takk!!!!!! jepp gleder meg glugg ihjel
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Gratis med en liten gutt:) Det er virkelig herlig når man har vært på ul og fått sett nurket sitt. Da er det bare å shoppe inn lyseblått:)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 ja det var en STOR lettelse!! å kjempe kos å se den lille gutten min:) shoppings nå vet du
Skilpadden Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Gratulerer. Bare 5 dager igjen til jeg skal nå. Har en følelse av at det er gutt, men det trodde jeg sist også, og det var en jente. Når er termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå