Gå til innhold

fortell meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har vært yndlingsleken til barnet ditt mellom 1 og 2 år.. min er veldig glad i dokka og barnevogna si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 mnd

Akkurat nå elsker hun bøker (noe vi er veldig glad fir siden vi er glade i å lese begge to)

Ellers er hun glad i klikk-klakk-ormen, kattebamse, en diger bamse som er større enn henne

Og en av favorittlekene er å sitte i lekekassene og kaste ut lekene :)

Skrevet

16 mnd:

"jukeboks" som spiller melodier

babylego (ikke duplo)

teknesaker

bøker

Skrevet

Baby, baby, baby...... Det er alt hun prater om. Dukkene, altså. Hun liker også å leke med de små Fisher Price-folkene. Og i det siste har hun begynt å tegne mye. Ikke så rart, kanskje, siden begge foreldre er kunstnere?

Skrevet

Her er det dukke og dukkevogn for alle penga :) hun simpelt hen bare elsker dukkene sine og det er så utrolig søtt å se når hun duller og steller, koser og klemmer og susser :)

Skrevet

Pussig med gutter og jenter. Min gutt er blitt veldig glad i kjøre med biler i det siste. Han har dukke også med vogn. Henter den av og til. Men er som sagt blitt veldig glad i biler (har en far som er autofil da).

Er også blir veldig interessert i bøker. Har holdt på lenge med å putte i forskjellig både her og der. Har sånn putteboks.

Skrevet

Gutt på 20 mnd, og her er traktorer og biler helt topp.. Han snakke ikke så mye men traktor og volvo kan han si... :) Han har og dukke, eller baby som han kaller den - og den er populær sånn i rykk og napp.. Da kan han sitte i sacco sekken sin og kose med den i lang tid..

Skrevet

jente 18 mnd, leker med dukker, dukkevogn, koppe-stell, fisher-price folk, Dyre-figurer og vil "lese" de samme bøkene om og om igjen. Gikk til innkjøp av tre nye i dag, og håper hun er villig til å se i dem.(Fordi jeg begynner å bli dyktig lei av å se i de samme hele tiden..hehe) Hun er veldig glad i bøkene sine og synes vel de er best fordi hun "kan" dem....

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...