Gå til innhold

3. dagen med mageknip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 7uker, og har vært plaget med magen lenge. Nå er det 3.dagen med mageknip. Han har det om natten også, så han sover nesten ikke. Bare skriker og knyter seg skikkelig. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Bruker minifom dråper, og prøver med sukkervann. Ingenting hjelper. Bør jeg gå til legen med ham? Synest det er helt forferdelig at han skal ha det sånn.. Vet jo at babyer ofte er plaget med magen, men flere dager på rad, veldig ofte?...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være ekkel, men jenta vår hadde det sånn i 3 måneder.....Det er skikkelig skikkelig kjipt og veldig slitsomt. MEN det går over selv om det ikke føles sånn når man står midt oppi det.

Vi brukte minifom, sukkervann, div urteteer, jeg brukte ammete, var VELDIG nøye med hva jeg spiste etc etc..... Men så var vi til kiropraktor og det hjalp faktisk. Så det vil jeg anbefale deg. Se ellers på kolikkdebatten her på din baby, det er tips å hente der!!

Skrevet

Ja, skjønner det kan virke rart å klage på kun 3 dager...:) Men han har hatt det slik siden han ble født, med opphold kanskje en dag eller to, så er det tilbake i det samme igjen.. Så bare lurte på om det var normalt, eller om det kan være noe galt siden det er sånn hele tiden nesten. Han knyter seg og slår rundt seg og vrir seg så det ser ut som om han skal krepere...:(:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...