Gå til innhold

April: Små irritert nå ja!!!!

Anbefalte innlegg

Fikk brev idag om at lillegutt har fått time til øre,nese,hals legen 8 januar!!!

Synes det var vel lenge å vente når jeg vet det er 5 ukers ventetid på sykehuset,men legen henviste oss til en øre,nese,hals lege her i "kommun", så har prøvd å ringe fastlegen for å høre om ikke han kan henvise oss til sykehuset istedefor,siden det er kortere ventetid der,og han slv sa at lillegutt ikke kunne gå så veldig mye lenger med så mye væske i mellomøret,og stadig ørebetennelse før han ble døv,men får jo ikke tak i legen,ingen tar tlf,og prøvde å ringe øre,nese,hals legen for å høre om det var mulighet for å få en time på denne siden av nyttår,men der har de kun tlf tid mellom 09-11, 2 timer,synes det er lite,og er 1mnd siden henvisnigen ble sendt,og da hadde lillegutt hatt 2 ørebetennelser på rappen,og har hatt væske i øret siden i september,da oppdaget dem det.

Sorry hvis jeg syter,men er irritert nå,for mener ikke man skulle måtte vente så lenge når det gjelder barn.

Og attpå til må jeg hvisnok betale for time han har hos øre,nese,hals legen på nesten 300kr, og jeg som trodde at det var gratis for barn under 12år slike konsultasjoner,for han skal jo bare se på han,og evt. henvise han vidre på sykehuset for å sette inn dren,og lillegutt er bare 19mnd.

puh...godt å få blåst ut litt =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6932466-april-sm%C3%A5-irritert-n%C3%A5-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

trodde all legekonsultasjoner for barn under 7 eller 6 år var gratis... Og ja, det var fryktelig lenge å vente. Spesielt når legen sa han ikke kunne gå så mye lengre sånn før han ble døv!! Hallo!!?? Hva tenker de med???

Prøv igjen i morra og gi dem inn!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...