Gå til innhold

Badebalje (samme som des.klubben)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit dere hvor jeg kan få tak i badebalje på stativ, med slange under, til å tømme ut badevannet med?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke... de har ikke babyshpo her jeg bor, men skal til Oslo til uka, så da tenkte jeg å se etter en da... Men greit å slippe innom for mange butikker med et bekken som krangler :)

Skrevet

babyshop har dem ja, men de er ganske dyre da, koster 300-500 for balje, 100 for slangen, og 500 for stativet, så vi kjøpte bare baljen vi, setter den på spisebordet eller noe sånt, og når vi skla tømme, så får vi endeten bære det inn i dusjen, eller trekke den frem og ta ut proppen så vannet renner i en bøtte:) prøver oss på det først, så får vi se om det blir for tungvindt. men vi tenkte vi ikke gadd å bruke 500 på et stativ som vi ikke kan bruke så lenge uansett- innbilder oss at det ikke tåler barnet når det blir litt større, sånn 8mnd å sånn.

de har et stativ på barnas hu sogså, men det på babyshop var mye mer stabilt og så mye sikrere ut:)

Skrevet

Jeg hadde stativ sist, men brukte det aldri, mye mer praktisk å sette baljen rett i badekaret - ok - litt klønete for ryggen din men babyen skal ikke være oppi der så lenge at det gjør noe. Dette stativet tok bare masse plass.

Skrevet

Hadde en ikea balje på gulvet jeg. Funket fint, tømte vannet ut i do, men tungt hvis man har vondt i ryggen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...