Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Del Skrevet 2. november 2006 Hver gang jeg besøker dette forumet kjenner jeg at jeg blir skikkelig provosert. Leste i sted et innlegg her hvor en person spurte om spåeren kunne se om hun ble gammel sammen med mannen sin. Og da svarte spåeren det at hun fikk frem at det ble de ikke. Og så sa spådama like etterpå at jo nå fikk hun frem at de ble gamle sammen alikvell. jeg vet at folk spør for moro, men hvorfor er det så mange her inne da, hvis ingen tror på det spåerne sier? Tenke seg til så lei seg hun blir som får høre at mannen hun skal ha barn med blir ikke hennes livet ut. Nei dette er noe humbug synes nå jeg da. Har selv blitt spådd her inne og fikk høre at det skulle ta lang tid før jeg ble gravid, og da trodde jeg at jeg var gravid da. Trur ikke på dette, men ble litt skuffa alikevell. Rart synes nå jeg, om det er bare jeg som synes det. Og til dere spåere: slutt og tull med folks følelser!! ( Skal foresten slutte å se innom dette forum, så sparer jeg meg for de ergelsene!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6932139-min-mening/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå