Gå til innhold

Hvorfor må dere ha hjelp til å bli gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trur jeg oxo har svart på¨dette tidligere he he ..

Men jeg har fjernet utallige cyster som har medført fjerning av 1 eggstokk, har oxo PCO og endometriose. og klarer heller ikke å holde på fostrene hvis jeg ikke får medisiner som Albyl-E, progesteron og Fragmin-sprøyter. har fått 2 ivf jenter, har ei på snart 9 år fra før, men har tilsammen prøvd i 8 år.. startet med utredning i 1995 på "gammle" riksen. fikk min siste ivf jente i år, så veien har hvert laaaaang.. Men jeg vet ihvertfall hva som er galt...

Hei Lydia82

Her er det også uforklarlig barnløs. Har en tett eggleder og fjernet en eggstokk.Litt endo. ellers skulle det vel ikke være noe i veien for å bli gravide..... Ble gravid i -95 men mistet,etter det har det ikke klaffet.Kun gjennom ivf i -03.

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg er uforklarlig, bruker laaang tid på å bli gravid, men de har ingen forklaring på hvorfor. I tillegg så mister jeg når jeg endelig blir gravid. De har funnet lett grad av Lupus så det kan være forklaringen på mine 3 SA.

I tillegg så har ikke sambo verdens beste kvalitet på sine sædceller. Så vi har fått beskjed om at de ser an prøven hans ved IVF for å se om det blir "vanlig" befruktninge eller om de må til med microinjeksjon.

Annonse

Egentlig uforklarlig barnløs, men nå ser det ut til at det er eggene mine det er noe galt med. De ser "rare" ut, men jeg får ut bra anntall egg og de lar seg befrukte, så Riksen kan faktisk ikke si hva som er feil...

Håper vi får vite mer etter 2. ICSI i uke 46.

:-)

Tette eggledere her i gården. Har hatt 3 forsøk, (2 ivf. ett frys)

men er ennå ikke blitt gravid. Før jeg fikk tette eggledere, ble jeg gravid med min datter, som nå er 8 år.Synes det er rart at vi ikke har lyktes, i og med at det ikke er noe annet galt med oss.

min mann har innsnevring i sædleder, dvs at det kommer liten mengde sæd ut, og de cellene som kommer ut, har kjempet som en gal for å komme forbi innsnevringa, og er dermed sliten og har gitt opp kampen for å befrukte egget. Derfor må vi ha ICSI

jeg er er frisk, så og si, men jeg er notorisk spotter, og lurer på om det kan finnes noe rusk jeg ikke vet om..

Har ikke hatt lap, så vet ikke om jeg kan ha tette eggledere, endo eller sånt..

Annonse

Varierende sædkvalitet og liten mengde sæd pga innsnevring i sædleder i tillegg til litt PCO (hvis det går an å si det sånn - har ustabil syklus, men har eggløsning). Det er ikke umulig å få det til selv, men veldig vanskelig å time... Førstemann kom etter IVF. Vi var satt opp til ICSI, men sædkvaliteten den dagen var helt fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...