Gå til innhold

Når begynnte derer og kjenne liv???

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er førstegang jeg å...men kun 11+4...men du merker nok noe ja...det tror jeg...

akkuratt nå kjente jeg no der nede hvor de ligger...vet det er tidlig...alt for tidlig..men det var så rart...akuratt som en bevegelse...men var sikkert ikke det såklart...

men mange kjenner liv med kun 1 fra og med uke 15 å sånn...

med mitt første barn kjendte jeg liv i uke 14!!!

nå er ikke jeg tvillinggravid- (vertfall ikke bekreftet enda:)- men har en rar feeling- hadde dere det?

men håper å kjenne liv tidlig denne gang også for det er deilig!

men har litt med hvor morkaken ligger- ligger den foran mot navlen din, tar det lengre tid før du kjenner sparkene ( tror det var sånn da...)

uansett ikke bekymre deg, for dette er individuelt:)

kjente liv allerede i uke 11. Sa til min mamma at jeg syntes det var litt rart å kjenne liv allerede... Det er sikker to sa hun.... Jeg bare lo det bort, overveide det ikke som et alternativ engang... Var på min første kontroll i uke 12, de har ultra på legekontoret her, og da ble det påvist at jeg har to små i magen. Fikk litt av ett sjokk skal jeg si deg. Er nå i uke 25, å det er veldig urolig i magen store deled av døgnet. Sparker i alle retninger!!!

Annonse

heia..

kjente liv i uke 15. visste ikke da at d var to som var der. i uke 18 ble det bekteftet to små troll men jeg også bekymrer meg (sikkert unødig ;) )endel. noen ganger virker d travelt der inne. så kan d gå dager til jeg merker noe igjen å da blir jeg nesten panisk for å kjenne etter på motsatt del av magen også....hjelp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...