3 *guttemamma Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Vi holder på å prøve ut litt forskjellig nå i startfasen. og er veldig usikker på hva jeg skal bruke. ingenting smaker som før når vi ikke kan bruke melk eller egg. Men tror jeg synes at rismelk smaker bedre enn soyamelk da. Men hva med havremelk, hvordan smaker den?
Meg og de to gullgutta Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Vi bruker noen ganger havremelk i maten, men som oftes rismelk. Syntes de er ganske like. Syntes nå ikke det er så stor forskjell på å bruke vanlig melk og rismelk/havremelk, men nå trenger ikke vi kutte ut egg så det kan jo være der forskjellen ligger. Vi bruker den ikke til drikke.
mam2gutr Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Jeg syns rismelk og havremelk smaker nesten identinsk. Har brukt mest rismelk, men noe havremelk den siste tiden. Virker som de har samme egenskaper brukt i maten. Problemet når disse brukes i mat syns jeg er at maten ofte blir litt søt på smak. Og enda har jeg ikke greid og få til vafler som ikke deler seg på midten og henger fast i jernet, så jeg har gitt opp flere ganger og laget "lapper" av røra istedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå