Gå til innhold

noen som begynner å få mage enda?

Anbefalte innlegg

jeg har ikke termin før 18. mai men føler alt at magen begynner å vokse. mulig det bare er innbilning siden jeg har så lyst at den skal vokse:) men er ihvertfall ganske oppblåst så ikke alle klær som passer lenger. så mammabuksen jeg har kjøpt har alt vært i bruk:)

Fortsetter under...

Jeg har heldigvis fått kjøpt meg en deilig og tøff mammabukse av den typen som går under magen. Den ser ut som en vanlig bukse, men er MYE mer behagelig å ha på seg. Anbefales på det varmeste!! Jeg kjøpte den i mammaklærbutikken her jeg bor.

Annonse

Har termin 3. mai og har begynt å få mage - ja. MIne vanlige bukser har ikke passet på noen uker. Gikk derfor til innkjøp av vanlige bukser men i en størrelse større en vanlig. Nå er de også blitt for trange i smekken, så den siste uka har jeg kun gått i gravide bukser. Magen synes godt, selv om de som ikke vet jeg er gravid nok bare tror jeg har lagt på meg en del ( er kraftig fra før). Men de som vet om tilstanden ser tydelig magen. men dette er jo veldig ulikt da. Jeg venter nummer tre og både magen og livmor er nok rimelige slække fra de to første... Første gang jeg var gravid fikk jeg ikke mage før etter ul.

Jeg har termin 19. mai, og magen har vokst, ja. Jeg kan fortsatt bruke mine vanlige bukser, men de begynner å bli litt trange. Magen buler litt ut et stykke under navlen. Snart må jeg vel begynne med mammabukser, selv om de passer jo best når magen er blitt ganske stor....Gidder liksom ikke å kjøpe "mellomstadiet"-bukser heller!

jeg kjøpte en bukse på lindex, er en strikk øverst i den store elastiske delen som skal over magen. så den kan strammes inn nå så det ikke synes så godt at det er en mammabukse:) passer nå siden den kan strammes så mye man vil. er en svart enkel bukse som også kan brukes til litt fint. så er veldig fornøyd:) (kanskje litt dårlig forklaring, men håper du skjønner hva jeg mener:))

Jeg er 14+3 og har begynt og få mage, den kom plutselig over en helg. buksene mine passer men får de ikke igjen, så bruker strikk i knapphullene og lang genser så går det fint, men det synes litt, begynner og bli en liten kul.

Jeg har gått ned 5 kilo siden jeg ble gravid, og jeg merker det mest i ansiktet, rundt magen og lårene, så mine bukser er plutselig blitt litt for store. Jeg har litt mage fra før av, og prøver å kjenne hver kveld om det er noe forandring, men neida... Ingenting! Ikke en gang i speilet ser jeg noe forskjell. Det kommer vel når det kommer uansett, regner jeg med :)

Jeg har gått opp fem kilo jeg. Spiser som om jeg aldri skulle ha sett mat før... Og magen har vokst og begynner å bli hard nederst. Så ingen av mine bukser passer omtrent. Har et par stk som jeg fremdeles kan bruke, fordi de er litt store fra før...

Annonse

Jeg har termin 6. mai, og er begynt med mammabukse denne uken. HELT FANTASTISK! Føler meg så utolig mye bedre når ingenting strammer og er ubehagelig. Har hatt mage en god stund, og gått med bukseknappen åpen i lengre tid da:)

Jeg har termin 10.mai,buksene mine passer ennå,men er blitt ubehagelige og trange over magen...har begynnt å bruke strikk og lange gensere el noe som gå lit over.. Har fått litt mage syns jeg men er usikker på om d er pga graviditeten el spisinga;-) Har kjøpt en perfekt bukse i H&M som er elastisk med kjempe bredt strikk i livet. slags treningsbukse men er fin nok til vanlig bruk. Anbefalest!

ja! har termin 6 mai og jeg har hatt problemer med å skjule magen i en måned nå, fikk mage veldig tidlig -tross at det er første gangen... så har den holdt seg stabil, men nå siste uken har den vokst enda mer. kjøpte et par bukser på hm med slik bred sort strikk, og jeg synes de er veldig behaglige og fine faktisk. har også et par stretch olabukser som passer fremdeles fordi de er veldig lave i livet.

Jeg har fått mage!

Har ikke termin før 31.5, men nå er magen så stor at folk påpeker graviditeten. Klarer ikke å sjule det lenger! Venter nr 2 på 2 år, så det er kanskje derfor. Bilde her:

http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/455101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...