Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 hei. jeg vet akkurat når jeg ble gravid-vi gjorde det bare en gang..he he. kan man da virkelig få ny tremin etter ultralyd -den ordinære ultralyden i uke 18!? jeg bare lure -syns det er så mange som får flytte terminen sin.
Tommage♀♂ Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Selv om du hadde samleie en dag, er det ikke sikkert du hadde eggløsning den dagen. Sædcellene kan leve noen dager inni deg, og du kan ha blitt befruktet noen dager etterpå... Så ja, du kan nok få ny dato ja. Men blir den flyttet mye på må du jo gi beskjed! Men noen få dager har ingenting å si. Jeg ble flyttet frem 2 dager ved begge mine, gjør jo ingenting det=)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 hei. nei jeg tenker nå mere om de begynner å flytte datoen et paar uker da legger jeg inn protest...så lenge lever ikke cellene..he hevar på tidlig ul i uke 8 og da stemte datoene akkurat!! ha en findag
Gjest Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 min flyttes fra 9 februar til 18 februar. De skal jo ikke leve i 9 dager heller Dessuten er ikke terminene mer sikre enn med et slingringsmonn på to uker...
Dingeling Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 min termin ble flyttet fra 18.februar til 4.februar,selv om jeg vet at det ikke kan stemme i det hele tatt. men hva kan man gjøre? dem har jo alltid rett disse legene.. når man ikke har hatt sex slik at terminen kan bli den datoen heller så er det håpløst..da har jeg måtte ha hatt el når jeg hadde mensen og det er vel litt rart eller? og man har vel ikke festeblødning i en uke heller vel? sukk!
pinglo Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Jeg ble gravid uten å ha samleie...eh... Vært på jobb i 14 dager,kom hjem en mandag,og hjem til typen først tirsdags kveld. Mulig vi hadde sex då,men mener å huske at vi hadde sex først på onsdag.. Men jeg ble visst gravid på mandagen etter ul og jordmor.. Merkelige greie.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Vi hadde samleie 9. mai(eneste), på ul ble terminen satt til 16.februar og da skjedde unnfangelsen 24. mai...hehe...spreke sædceller mannen min har i såfall. Uansett, babyen kommer når den er klar:-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 de flytter til og med på de med med prøverør, har selv blitt flyttet 2 1/2 uke. så svangerskapett her er langvarig gitt. de mener at egget har lugget i dvale etter at det ble befruktet.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 om du blir flyttet så mye som 2-3 uker(at de mener du er kortere enn du er) så pass på at de følger med vekstkurve og fostervann mengde slik at du ikke blir satt igang så sent. ikke bra for barnet
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Du har termin nesten samme dag som meg du da, jeg har 13 februar. Vi hadde sex 16 mai(eneste), og i følge termin hadde jeg eggløsning 22 mai, dvs. 6 dager senere. Stemmer med det jeg trodde var siste mens, men tok fly dagen før 16 mai, og tror at eggløsningen ble fremskyndet av det. UL i uke 8 tilsier iallefall det, at eggløsningen var 16 mai, samme dag som vi hadde sex. Men UL i uke 19, som eg. var uke 20 i følge UL i uke 8, utsatte termin til 13.februar. Tror babyen kommer første uka i februar jeg!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 hei igjen...jeg med mannen med spreke sædceller;-) Jeg regner også med fødsel i begynnelsen av februar, har født før og da skjedde nøyaktig det samme. Pjokken kom i uke 35 etter ul-termin, etter mens-termin i uke 37. Jeg får ekstra ul i uke 32 pga tidlig fødsel og mye fostervann sist gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå