Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Del Skrevet 2. november 2006 Forslag mottas med takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 2. november 2006 #2 Del Skrevet 2. november 2006 Aurora Siren Tirill Anniken Eva Maja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #3 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis vår Linnea får en lillesøster nå skal hun mest sannsynlig hete Ella ;0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2006 #4 Del Skrevet 2. november 2006 Linnea og... Julie Alice Matilda Saga Olivia Alma Elvira Kaja Evelina Sanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 2. november 2006 #5 Del Skrevet 2. november 2006 Linnea og Ellinor Linnea og Sanna Linnea og Margrete Linnea og Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 2. november 2006 #6 Del Skrevet 2. november 2006 Vilde var det første som slo meg også Andre forslag: Siril Elise Malin Hanna Frida Marthe Dina Lovise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #7 Del Skrevet 3. november 2006 HVIS VÅR ADINA FÅR EI SØSTER SKAL HUN HETE LINNEA... Synes de klinger så pent sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #8 Del Skrevet 3. november 2006 Dæven! Vi har lik smak :-) Åtte av disse navnene er på min "favoritt-liste". Min datter har det ene navnet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twmt Skrevet 5. november 2006 #9 Del Skrevet 5. november 2006 Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2006 #10 Del Skrevet 8. november 2006 Linnea og Mathea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilde<3 Skrevet 9. november 2006 #11 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg synes Linnea og Andrea passer fint sammen. Det er blandt favorittnavnene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #12 Del Skrevet 10. november 2006 Linnea og Helene Linnea og Sofie Linnea og Lydia Linnea og Marina Linnea og Nora Linnea og Madeleine Linnea og Leonora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2006 #13 Del Skrevet 10. november 2006 Aela Sofie Amanda Vilde Tilde Olivia Othilie Mathea Tora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå