Gå til innhold

lenge leve banandagen på sykehusdietten

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg elsker bananer, helt ærlig dette er den beste dagen for meg i kuren.

er på 2 uken på dietten nå å syntes det går veeeldig bra.

moaasen jente tuppa mi dette klarer vi sååååå bra, husk vi er bare mennesker å tenk hva vi er vant til å proppe i oss tihi.

nei jenter vi slankere er såååååå flinke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig jeg har gått å gledet meg til banan dagen helt siden mandagen. Jeg er også glad i bananer. Noen som har vært på vekta i dag eller??????????? det har jeg hadde ikke gått ned så mye men alt hjelper jo. 0,7kg. Dette er min andre uke på dietten så jeg regner ikke med å gå ned like mye som forrige uke. Da hadde jeg gått ned 1,7kg.

Skrevet

JAAA...bananer:o)))

Det skal bli godt det! Er på min første uke på dietten, og har allerede gått ned 4 KG. heeeeelt sykt. Men er vel mest vann da, men det gjør ingenting siden vekta går ned.hihi

Skrevet

så heldig du er da som har gått ned så mye. Min første uke gikk jeg ned 3 kg, men jeg fulgte ikke dietten helt i helga.

Skrevet

Grei dag dette ja... :o)

Men jeg begynner å bli syk :S Bihulebetennelse...

Har spist 3 bananer i dag å 2 skåler suppe, drukket 1 liter skummetmelk også...hehe. Skal på teorikurs i dag fra halv 5 til 7 så stress blir det nok i dag også.. Men jeg gleder meg til i morgen...da skal jeg proppe i meg litt biff!!!! Hehe! Digg mat det ;o) MEN DYRT... :S

Har gått ned 3 kg jeg til nå...fra 94 til 91....så ender sikkert opp på -4 til 5 kg denne uka :o) Har regnet at jeg tror jeg kommer til 78 kg innen litt over 2 mnder...JIPPI!!!! :o)))))

Skrevet

Ja, det er helt sykt.. Hadde ALDRI trodd dette.hihi.

Men så har jeg jo mer enn nok å ta av og da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...