Gå til innhold

har dere begynt og kjøpe utstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25 uker på vei og skulle gjerne vært fødeklar i morgen. Det meste er kjøpt inn. Foruten at jeg har opplevd det som nødvendig å sette meg inn i hva en baby trenger, så har det vært veldig morsomt. Mannen min flira godt da jeg kom hjem med baby-solbriller, mens jeg synes den foreløpige højdaren var "buse-plukkeren"!

Men, vogn gjenstår... Vi er heldige og får vogn av svigers, men hvilken er best? Jeg tror jeg har 25 brosjyrer og jeg er like forvirret. Foreløpig har "Easy walker" og "Qunny" favorittstempel, men så sa en venninne i går at de hadde dårlig fjæring. Eg blir gal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt ett sett med klær, uro til å ha over senga.. i dag kjøpte vi PhilogTed e3-vogna i svart og grå med grønn pose , teppe og stelleveske. skal kjøpe grønnt søskensete og bag litt seinere, babyn kommer i april tror vi.. inntill da skal gutten på 1,5 bruke vogna alene :) vi har masse ting fra før, og venter med handlinga til etter UL 16 nov, når vi forhåpentligvis vet om det er gutt eller jente. :)

Skrevet

Siden vi har en fra før har vi det meste, men skal kjøpe nytt bilsete både til han og til babyen, og ny dyne og pute. (med sengetøy) Så har jeg bestilt hjemmestrikka pledd.

Skrevet

Jeg er 19+1 i dag. Vi kjøpte vogn i går, og har tidligere kjøpt en deilig dress som babyen kan ha i vognene den første tiden. Ellers har vi ikke kjøpt noe.

Skrevet

Er i uke 20, og har hatt en del en stund, men ikke shoppet noe i det siste (abstinenser nå) Det vi har: vogn, bilsete, klær, bamser, smukker, brystpumpe, bilbelte til meg, baby watcher, lamper til barnerommet ++

Skrevet

Jeg er 28 uker og har kun kjøpt litt klær i london for 2 mnd siden. Men skal ut og kjøpe vogn og utstyr om en helg eller 2, venter på engangsstønaden;);)

Skrevet

Er 22+2 nå, og har ikke kjøpt noe enda. Jo forresten, kjøpte en uro til å ha over senga da vi var på ferie for en stund siden. Vi tenker å ønske oss det meste til jul. Har derfor skrevet en detaljert ønskeliste slik at vi vet hva vi vil ha dersom vi ikke får det ;-) Også har vi fått en del klær allerede og mer kommer nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...