Tommage♀♂ Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Vi har en datter på 11 mnd, så vi har jo det aller meste da. Men siden vi venter en gutt må vi nok til innkjøp av klær. Er på jakt etter søskenvogn, og hadde nok kjøpt allerede om jeg hadde kunnet bestemme meg, hehe=) Fått seng i hus også ja. Er i uke 20 nå... Forrige svangerskap hadde jeg vogn og seng, stelleplass, klær osv i hus på denne tid, vasket og la sammen babyklær i 5. mnd, hehe=) Litt ivrig jeg kanskje=D
En liiiten til. Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Har kjøpt ny vogn(jeg skulle egentlig kjøpe brukt men fristelsen ble for stor) smugkjøpt litt klær,skinn for å ha i vogna.Dårlig etter å kjøpe mer jeg,men venter litt nå.Må jo kjøpe julegaver også )
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Nei men jeg sitter litt å tripper.... hehe.. Har kjøpt lammeskinn og noen klesplagg.. men thats it. Kjøpte kun lammeskinnet fordi det var på tilbud og.. er 22+1 i dag.. så når desember kommer så begynner jeg å handle! Da klarer jeg ikke vente lenger.. Har 3d ul time 1 desember, spørs om ikke penga får vinger da ja....
Gjest Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 glemte og skrive for min egen del da:) hehe.. vi har kjøpt seng og noen klær.. også ville typen kjøpe vogn i morgen, men jeg syns det er litt tidlig da. men så lenge han vil det, så tror jeg at jeg går med på det:) hehe..20+6..
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Så koselig da LilleFrø=) Godt å se at mennene er med de også! Hvilken vogn har du/dere tenkt på?
Gjest Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 ja, heldigvis vi har vært og sett på emmaljunga enten city cross med city bag eller smart duo combi får se i morgen, kanskje få vite litt mere om dem også
ks23 med William og Lucas Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Hehe jepp..Begynnte litt tidlig vi;) Men skal jo ha dobbelt opp også og jeg nekter og stå igjen med alt til de siste mnd.Går utifra da at jeg er stor..Er jo ikke mere enn 18+3 men vi har vært utrolig heldige og tatt med oss litt sånne pakke tilbud og sånn..Kjøpt brukt vogn da inne på Finn..Kjempe fin er den Emmaljunga2004 mod. Og nå klarer jeg bare ikke og holde fingrene unna da jeg er i burikk med babyklær.. Men stoppet litt nå da, føler hvertfall at vi har kommet bra igang!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Har kjøpt bilstol, for den var på tilbud. Ellers har vi ikke kjøpt noe enda. Men nå kjenner jeg at jeg har lyst til å begynne og shoppe litt. (Er 12+6 i dag.)
Gjest Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Jeg er 25+1 i dag, og har ikke kjøpt en eneste liten ting! Så jeg får vel komme i gang med litt snart, i alle fall litt store ting som seng og vogn og slikt. Formen er jo foreløpig veldig bra, men vet jo aldri om det snur seg
kaffe mocca Skrevet 3. november 2006 #12 Skrevet 3. november 2006 Jeg er 27+3 men har ikke fått kjøpt inn noe enda! Har sett på noe men tenkt at jeg får vente litt til....nå må jer snart slutte å vente!!!!!.Det ender vel opp i haste-handling tenker jeg.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 Jada, vi gikk litt amok etter UL (er 23+1 i dag) og kjøpte så mye tøy at de første månedene burde være sikra ;-) Ellers har vi kjøpt vogn og nå også stelleveske, har bestilt bilstol med trille (så vi slipper å ta med vogna overalt i bilen) som vi får om et par uker, og litt småstæsj til barnerommet. Har fått et par bamser og enda mer tøy av den blivende tante. Ønsker oss en del ting til jul som skinn, seng, vognpose, dyne, indiske babyvuggen etc. Har vært veeeeeldig spesifik med ønskeliste :-)
Lykkelig! :) Skrevet 3. november 2006 #14 Skrevet 3. november 2006 Ja, jeg har kjøpt masse! Stooorkoser meg. Etter den ordinære ultralyden i uke 19 ga vi oss lov til å kjøpe ting når det kom noen gode tilbud. Er i uke 23 nå. Dette for å spare noen penger, dele utgiftene over noen lønninger og unngå hastekjøp som vi angrer på. Og så er det jo koselig å dra på shopping når en er i form. En vet jo ikke hvordan en blir etterhvert. En blir hvertfall tyngre, det er det ingen tvil om. Alle kjøp er nøye gjennomtenkt. Men det er utolig hvor mange gode tilbud det er...hele tiden. He he... Vel..det vi har kjøpt er: stellebord, babycall med kamera, sprinkelseng med himmel, dyne,pute, sengetrekk, sengekant, madrass., dyne til vuggen som svigerfar skal lage, klær (bodyer, pyjamaser, sokker), håndduker, kluter og vogna er bestilt, Ting vi har fått av foreldre og søsken: vognpose, vippestol, babytepper, forskjellige klær, håndduker og gulpekluter. I tillegg har mor brodert 3 ole brumm bilder, stemor holder på å strikke vognteppe..., og jeg holder på å strikke bukse... Ja, det var det jeg kom på nå i farta.Som sagt...nyter denne tiden
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 3. november 2006 #15 Skrevet 3. november 2006 Hei. Har kjøpt ny sprinkelseng. Og 7-8 plagg til babyen. Venter litt med resten. Skal kjøpe bilstol av naboen. Vogna må bestilles, skal gjøre det i månedsskiftet nov/des. Ellers tar jeg det litt med ro med resten. :-)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 Har forresten termin 11 februar. :-)
LizzyG Skrevet 3. november 2006 #17 Skrevet 3. november 2006 Jeg har bestilt meg vogn, seng, stellebord og et skap, men ingenting har jeg tatt hjem ennå. Tenkte jeg skulle prøve å vente med resten til deg blir salg i januar. Har termin 7 mars så har god tid ennå
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 3. november 2006 #18 Skrevet 3. november 2006 jeg er har kjøpt vogn:) vippestol og noe klær:) har fått to bilstoler:) og masse klær:) så skal jeg på babyshopping i dag:) fått lønning:p
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 3. november 2006 #19 Skrevet 3. november 2006 er forresten 27 uker på vei:)
Stirra ner 32+5 Skrevet 3. november 2006 #20 Skrevet 3. november 2006 Nei, men har begynt å tenke på hvilken vogn vi skal ha. Ellers har vi mye fra førstemann, men skal kjøpe litt. Og etter ul skal jeg handle et eller to plagg ;0)
Gjest Skrevet 3. november 2006 #21 Skrevet 3. november 2006 Jeg er i Bims uke 29 nå, og har en del. Vi har "hengt" litt igjen, men etter å ha fått beskjed om at de tror babyen kan komme når som helst innen 7-9 uker, så fikk vi fart på oss. Nå har vi - Brio Kombivogn - Seng - Bilstol, Maxi Cosi Cabriofix - Lammeskinn - Dunpose med fleece (men vi skal få skikkelig skinnpose av svigers, for hun stoler ikke på dun.. hehe. Så vi pakker bort dunposen til neste vinter. - En del klær - Stelleanretning til vegg - Tummytub med base/krakk Og i helgen skal vi handle inn til sykehusbagen slik at den står klar, og resten til senga. :-) så vi begynner å bli releativt klare nå :-)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 3. november 2006 #22 Skrevet 3. november 2006 Jeg har kjøpt inn vogn,bilstol,seng,madrass+alt av sengesett og sengekanter,uro til å ha over senga og slikt. Og litt klær da,bodyer og dresser og sånt. Nå er jeg jo i uke 25,så jeg synes det er greit å ha kjøpt inn såpass. Er jo så mye man trenger så jeg har tatt det litt ettersom vi har hatt råd.
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 3. november 2006 #23 Skrevet 3. november 2006 Ser at de fleste her er kommet lenger enn meg både i uker og innkjøp. er 12+2. Jeg er foreløpig så syk at jeg ikke skjønner når jeg skal klarer å komme meg ut i butikken, men det kommer nok. men det morsomme er at da familien fikk nyheten har vi visst allerede både seng,lammeskinn, klær, babystol bæremeis +++ rundt i garasjene hos svigerinner og søster. noe har kommet i hus allerede da vi bor på island, så tingene fra norge begynnte å strømme inn da kommende mormor kom på besøk. synes jo det er litt tidlig men vi får jo umulig plass til å ta med alt senere. men jeg har tenkt å ta det rolig men samtidig kose meg med å kjøpe ting når jeg endelig kommer på beina. forresten kjøpte jeg uroen jeg skal ha over senga for to år siden (noen begynner tidlig...)
Gjest Skrevet 3. november 2006 #24 Skrevet 3. november 2006 Har ikke kjøpt inn en eneste ting! Men jeg er god på å planlegge hva vi skal ha da Tror vi skal til Sverige litt nærmere jul, og har planer om å kjøpe Emmaljunga City Cross vogn og kanskje litt andre ting også da. Har jo ikke termin før i mai, så jeg har Gooood tid!
milva76 Skrevet 3. november 2006 #25 Skrevet 3. november 2006 Har kjøpt vogn (Bugaboo Cameleon) og seng på auksjon i Danmark. Kikker hele tiden. Tror foreldrene min har kjøpt Leandervuggen. Har også bestemt oss for Maxi Cosi Cabriofix. Av svigers får vi splitter ny bil, så kan absolutt ikke klage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå