Gå til innhold

Hvor flinke er dere å trille tur? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Tromsø, og har vært kjempeflink helt til denne uka.... det laaaaver jo ned, umulig å komme seg fram noensteder - så da blir jeg sittende inne som en sofagris, kjedelig :P

Enn dere andre? Er dere ute hver dag?

Har ei jente på 8uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe....neeeeiii......

men jeg "slenger" han i vogna og ut på verandaen...

å nå har vi fått 15cm snø,og ennå laver det ned....

kunne jo satt på plog frempå vogna =0)

Skrevet

Triller en liten tur hver dag her vi ....også sover også hun ute i vognen som regel hver dag

Skrevet

Går hver dag når jeg ikke har spesielle ærender o.l. Trenger ikke alltid gå så langt, det viktigste er at vi får frisk luft! Har ikke sett noe til snøen enda, og i dag er det nydelig høstvær :o)

Skrevet

er desverre ikke så flink som jeg burde.:-(

Men uten søvn er det vanskelig å orke noe også

Skrevet

Jeg har også en jente på 8 uker.. Er ute hver dag, men noen ganger går jeg lengre tur enn andre dager.. Kommer ann på vær og litt på formen da..

Skrevet

Jeg bor også i Tromsø så jeg vet hva du snakker om, tulleku :)Det har jo kommet 30 cm på bare noen dager her..

Jeg er nok ikke så flink som jeg burde være..har vært på noen turer da ;)

Skrevet

Nå er gutten min straks 8 mnd, og vi har uten unntak vært ute å trillet tur hver eneste dag siden vi kom hjem fra sykehuset. Han sover i vogna på dagtid. Elsker å sitte/ligge i vogna si.

Ikke alltid så lett med mye snø, men vi kommer oss ut!

Skrevet

Er nok ute hver dag en tur på rundt en times tid, hvis lillegutt (som er 6 månder) er ekstra maset og urolig så kan han få to turer en før og en etter lunsj. Prøver å få en lengre tur i uka - og å få noen å trille lamme - slik at det ikke blir så kjedelig for meg.... Nu er dadda uten å triller han på hans trilletur nr 2 i snøkavet her i tromsø.... Håper bare at de har brøytet bedre enn det var når jeg var i formiddag....

Skrevet

Klarer å få til 2 turer nesten hver dag:-) Først 1-2t langtur mellom 10 og 13, så en mindre tur på 30min-1t i 14-15tiden. Har ikke noe valg - vesla sovner kun på trilleturer...

Skrevet

kladden er snart 4 uker og uten søvn er det vanskelig å komme seg ut, desutten henger han fast i puppen. Men vi var ute i går. Tror jeg må bli flinkere til å legge han ut i vogna ute......hm kaanskje akkurat nå....løpe og fikse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...